بازی اندرویدی گوشی خود را در تلویزیون‌های سه‌بعدی ال‌جی تجربه کنید!

انتقال بازی درحال اجرا از گوشی‌های اندرویدی ال‌جی به روی صفحه نمایش‌های با کیفیت بالا و تغییر سایز و رزولوشن وحتی فراتر از این، اضافه کردن قابلیت 3 بعدی به آن بازی، واقعا خارق‌العاده است.

0

فارنت: به نظر می‌رسد شرکت ال‌جی معرفی گوشی‌های همراه شاخص خود را به کنگره جهانی موبایل موکول کرده ودر نمایشگاه CES بیشتر بر معرفی تلویزیون‌های جدید و سیستم‌های ارتباطی خانگی- اداری تمرکز کرده است.

درخلال معرفی تلویزیون‌های الترا اچ‌دی، قابلیتی توسط ال‌جی معرفی شد که شاید تنها شرکتی مانند سامسونگ بتواند از آن کپی‌برداری کند! انتقال بازی درحال اجرا از گوشی‌های اندرویدی ال‌جی به روی صفحه نمایش‌های با کیفیت بالا و تغییر سایز و رزولوشن وحتی فراتر از این، اضافه کردن قابلیت 3 بعدی به آن بازی، واقعا خارق‌العاده است.

Lg stream games from a phone to a TV in Ultra HD and 3D

Ultra HD اصطلاح تجاری برای دستگاه‌های تلویزیونی با رزولوشن‌های 4k/8k است، که درسال جاری شاهد عرضه آنها خواهیم بود. ال‌جی ادعا می‌کند که گوشی‌های اندرویدی تولیدی سال 2013 این شرکت قادر خواهند بود تجربه بازی‌های اندرویدی را از صفحه نمایش کوچک گوشی همراه به طور بی‌سیم به بزرگترین صفحه نمایش موجود درمنزل شما انتقال دهند.

اینکه فرایند تبدیل سه بعدی چگونه اتفاق می‌افتد و سوالات دیگر هنوز ازسوی ال‌جی تشریح نشده‌اند، اما پیش نمایش ارائه شده توسط Optimus G، حکایت از استفاده از تکنولوژی مانند Miracast دارد.
البته هنوز تولید صفحه نمایش‌های 4K با رزولوشن 3840 در 2160 درمراحل تولید آزمایشگاهی است اما امیدواریم با ارائه این تلویزیون‌ها و خرید گوشی‌های اندرویدی ال‌جی بتوانیم از قابلیت انتقال و تغییر اندازه بازی‌ها استفاده کنیم، قابلیتی که می‌تواند به عنوان فاکتوری متمایزکننده برای یک شرکت سازنده به حساب آید.

Source: PhoneArena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.