Asus VivoTab Smart تبلتی به همراه یک صفحه کلید سه کاره

این صفحه نمایش 10.1 اینچی امکان پشتیبانی تا لمس همزمان 5 انگشت را داراست. چاشنی این صفحه نمایش، صفحه کلیدی با برند جدید “TransSleeve” است که سه وظیفه همزمان به عنوان صفحه کلید، پایه و پوشش محافظ را برای آن ایفا می‌کند.

0

فارنت: سری محصولات Vivo شرکت ایسوس، امروز با معرفی یک تبلت ویندوز 8 دیگر، تکمیل‌تر شد. این تبلت که ASUS Vivo Tab Smart Tablet نام دارد، از پردازنده دوهسته‌ای Atom Z2760 اینتل و صفحه نمایش 10.1 اینچی IPS با رزولوشن 1366 در 768 بهره می‌برد.

asus vivotab smart

این صفحه نمایش 10.1 اینچی امکان پشتیبانی تا لمس همزمان 5 انگشت را داراست. چاشنی این صفحه نمایش، صفحه کلیدی با برند جدید “TransSleeve” است که سه وظیفه همزمان به عنوان صفحه کلید، پایه و پوشش محافظ را برای آن ایفا می‌کند و چیزی شبیه به Microsoft Surface Type Cover است با این تفاوت به کلیدهای فیزیکی کامل و یک تاچ پد مجهز است.

asus vivo tab smart 13

دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت و 2 مگاپیکسلی در جلو از دیگر امکانات این دستگاه است، ضمنا قابلیت استفاده از NFC به طور پیش‌فرض بر روی این تبلت موجود است. ایسوس هنوز قیمت و زمان عرضهVivoTab Smart را اعلام نکرده اما با شروع CES2013 در هفته جاری، منتظرشنیدن اخبار جدیدی از این دستگاه هستیم.

Source: Engadget

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.