رونمایی از Yoga 11S با بهینه‌سازی‌های خاص Lenovo

این دستگاه تا 8گیگا بایت رم و 256 گیگابایت SSD راپشتیبانی می‌کند. صفحه نمایش 11.6 اینچی این دستگاه رزولوشنی معادل 1366در768 پیکسل دارد و برای مشتاقان تراکم پیکسل بالا، امکان انتخاب صفحه نمایشی با رزولوشن 1600 در 900 پیکسل هم فراهم شده است.

0

فارنت: هنگامی که شرکت لنوو لپ‌تاپ IdeaPad Yoga 13 را به بازار عرضه کرد تحسین همگان را درپی داشت و بعد از آن وقتی این شرکت نسخه کوچکتر و ارزان‌تر این لپ تاپ را با پردازنده اینتل وصفحه نمایش لمسی عرضه کرد از تصمیم خود مبنی بر استفاده از ویندوز آر.تی و تراشه تگرا 3 شرکت Nvidia بر پایه ARM خبر داد.

حالا این شرکت با عرضه Yoga 11S کاری کرده تا مجبور نباشید بین اندازه مناسب و قابلیت‌های خوب یکی را انتخاب کنید. Yoga 11S همانطور که از نامش پیداست یک 11 اینچی با قیمت جالب 799 دلاراست و تنها مقدار ناچیزی به ضخامت و وزن آن افزوده شده است، درعوض امکان استفاده از پردازنده اینتل (پشتیبانی تا i7) و ویندوز 8 را برای شما فراهم شده است.

lenovo-ideapad-yoga-11s-intel-core-i5-i7

 

نسخه 799 دلاری به پردازنده Core i3، 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای SSD مجهز است. با چند دقیقه کارکردن با 11S باید بگوییم ظاهر و حسی که به شما منتقل می‌کند دقیقا مشابه برادر 13 اینچی‌اش است.
لولای بدنه این دستگاه، با قابلیت چرخش 360 درجه‌ای درهر زاویه و حالتی کاملا مستحکم است، صفحه نمایش لمسی هم سریع و با عکس‌العمل خوب نسبت به لمس صفحه عمل می‌کند (واقعا دراین زمینه بهبود خوبی نسبت به Youga 13 حس می‌شود).

lenovo-ideapad-yoga-11s

در طراحی هم سعی شده علیرغم کوچکی دستگاه، از اندازه ترک‌پد یا صفحه کلید کاسته نشود. همه چیز خوب طراحی شده و درواقع می‌توان گفت مدل 11.6 اینچی Youga 13 با کمی بهینه‌سازی، آماده عرضه به بازار است.
نمی‌توان انتظارداشت این دستگاه همانند وقتی که ازتراشه ARM استفاده می‌شد در زمینه مدت زمان نگهداشتن شارژ باتری کارایی داشته باشد، اما Lenovo تخمین می‌زند 11S بایک بارشارژ به مدت 6ساعت برای شما قابل استفاده خواهد بود.

lenovo-ideapad-yoga-11s-intel-core

این دستگاه تا 8گیگا بایت رم و 256 گیگابایت SSD راپشتیبانی می‌کند. صفحه نمایش 11.6 اینچی این دستگاه رزولوشنی معادل 1366در768 پیکسل دارد و برای مشتاقان تراکم پیکسل بالا، امکان انتخاب صفحه نمایشی با رزولوشن 1600 در 900 پیکسل هم فراهم شده است. طبق اعلام Lenovo، 11S در ماه ژوئن به بازار عرضه خواهد شد.

Source:TheVerge

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.