ساعت هوشمند گوگل می‌تواند به خوبی این طرح مفهومی باشد!

با اطلاعاتی که از زبان طراحی به کار گرفته شده در محصولات گوگل داریم، یک طراحی، طرحی مفهومی را در این خصوص برای ساعت هوشمند گوگل آماده کرده که به نظر می‌تواند شایسته نام گوگل و ساعت هوشمند آن باشد.

2

فارنت: یکی از پیش‌بینی‌هایی که بسیاری از ما داریم این است که فناوری در آینده به چیزهایی که می‌پوشیم خواهند رسید. به لباس‌ها و به چیزهای دیگری مانند همین ساعتی که بسیاری از ما در طول روز به دستانمان می‌بندیم. در مورد ساعت البته می‌توان گفت که همین حالا هم بسیاری از شرکت‌های ساعت‌سازی ساعت‌های خود را هوشمند کرده و ابزار هماهنگ‌سازی با تلفن‌های همراه هوشمند مانند آیفون را در آنها می‌گنجانند. از سوی دیگر شرکت‌های دیگری هم مانند سونی وجود دارند که ساعت‌های هوشمند یا همان Smart Watch‌خود را دارند که در مورد سونی با تلفن‌های همراه هوشمند اندرویدی هماهنگ شده و وقوع رویدادهای جدید را در صفحه خود نمایش می‌دهند.

Google-Smart-Watch-02

در عین حال جدیدا خبرهایی از عرضه ساعت هوشمند شرکت اپل با همکاری اینتل منتشر شده که پیشاپیش رسانه‌ها نام آن را iWatch  گذاشته‌اند و هنوز خبری از تائید و یا رد آن مانند بسیاری از خبرهای دیگر شرکت اپل نیست!اما تا بحال فکر کرده‌اید که اگر گوگل هم که اکنون عینک هوشمند آن این همه خبرساز شده بخواهد به ساخت ساعت هوشمند فکر کند چه طرحی را بر می‌گزیند؟

Google-Smart-Watch-01

Google-Smart-Watch-03

با اطلاعاتی که از زبان طراحی به کار گرفته شده در محصولات گوگل داریم، طراحی با نام Adrian Maciburko طرحی مفهومی را در این خصوص برای ساعت هوشمند گوگل آماده کرده که به نظر می‌تواند شایسته نام گوگل و ساعت هوشمند آن باشد. ساعتی که تمام قابلیت‌های لمسی و صوتی گوگل در ان بکار و در نظر گرفته شده است. مطمئنا ساعت هوشمند گوگل باید ساعتی باشد که با سرویس Google Now به خوبی کار کند و بتواند با اکانت گوگل شما به خوبی هماهنگ شده و موضوعاتی از جمله ساعت برگزاری جلسات، تاخیر در ساعت پروازها، روز تولد دوستان و چیزهای دیگری که در آخرین نسخه اندروید از Google Now شاهد بودیم را به راحتی به اطلاع شما برساند! نظر شما در مورد این طرح نیست! به نظر من که گوگل می‌تواند روی این طرح حساب باز کند!

Source: TheNextWeb

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. جواد می‌گوید

    طرح خوبیه ولی به ارتباط دیتای دائمی نیاز داره که باید سیم کارت بخوره

  2. هادی می‌گوید

    گوگل سایت بسیارخوب است