مکالمه صوتی رایگان به مسنجر فیس‌بوک می‌آید

همان‌طور که می‌دانید اپلیکیشن‌هایی مانند وایبر برای سیستم‌عامل‌های موبایلی مختلف از قبیل iOS، اندروید، ویندوزفون و سیمبین برای برقراری تماس صوتی رایگان بسیار پرطرفدار شده‌اند. حالا فیس‌بوک نیز به فکر افتاده تا این امکان را بر روی اپلیکیشن مسنجرش عرضه کند.

5

در حال حاضر کاربران iOS در کشور کانادا در اپلیکیشن مسنجرشان این قابلیت را دارند که به راحتی از طریق اپلیکیشن مسنجر فیس‌بوک با استفاده از وای‌فای و یا دیتا با یکدیگر مکالمه کنند. قرار است به زودی آپدیتی برا اپلیکیشن‌های iOS و اندروید مسنجر فیس‌بوک منتشر شود که فعلاً امکان ارسال پیام‌های صوتی را به سبک Push to Talk مانند اپلیکیشن‌های محبوب Voxer یا HeyTell فراهم کند.

در مرحله بعدی کاربران تمام دنیا قادر خواهند بود با این مسنجر جدید به صورت مکالمه‌ای تماس صوتی برقرار کنند؛ شاید زمان آن رسیده تا وایبر و اسکایپ با یک رقیب جدی‌تر مواجه شوند. برگ برنده فیس‌بوک کاربران بسیار بیشتر آن نسبت به سرویس‌های وایبر و اسکایپ است و محبوبیت فعلی اپلیکیشن مسنجر فیس‌بوک به این معناست که کاربران بسیاری در حال حاضر این اپلیکیشن را روی گجت‌های خود نصب دارند.

شاید بزرگترین مانع روبرو اعتماد کاربران به فیس‌بوک برای در اختیار گذاشتن شماره تلفنشان باشد اما از آنجا که این سرویس به صرفه‌جویی مالی کمک کرده و برای برخی افزایش کیفیت مکالمه را دربر خواهد داشت پیش‌بینی می‌شود در آینده‌ای نه چندان دور ده‌ها یا شاید صدها میلیون کاربر فیس‌بوک از این سرویس رایگان استفاده کنند.


پایان مطلب/

Source: TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

5 نظر برای این مطلب
  1. محمد می‌گوید

    سرویس جاسوسیشون تکمیلتر شد

    1. MOEiN می‌گوید

      شما اصلا میدونی شبکه اجتماعی فیسبوک چی هست؟ من و شما چه مکالمه ی مهم و ارتشی و نظامی و دولتی و صنعتی و 30یاسی و … داریم که حرف از سرویس جاسوسی میزنین شما؟ بابا نوع کاربری فیسبوکو اشتباه گرفتین!

      1. محمد می‌گوید

        جناب مهندس ببخشید، باشه من بیسواد!
        ماها اسرار سری و فوق سری نداریم. اما مطمئن باشید همین ب ظاهر شبکه اجتماعی، ک منتصب ب اونور آبه و … اونا، از همین اجتماعی بودنش نهایت استفاده رو داره میکنه. مرض نداره بیاد رایگاااااااان، همچین امکاناتی رو در اختیار بذاره.
        اونا ب مردم خودشون رحم نمیکنند، عین آبخوردن شنود تلفنی کردند، کلی میل چک کردند،… ( مگه مردم عادی ، چیز محرمانه و سری و ب قول شما ارتشی یا نظامی پشت تلفن با هم دارند ک شنود میشن؟) حالا چرا این شبکه های فاسد و فاسق و انحرافی ساخته دست خودشون نباید وسیله و ابزار جاسوسی باشند؟
        از کوچکترین مسائل ک از نظر شما کاملا بی اهمیت هست ، نهایت استفاده رو میبرند.
        ب نظر شما چرا فیس بوک میاد جزئیات زندگی شما و اعضاشو میگیره؟ ب چی علاقه داری؟ کجا درس خوندی؟ چ رنگی دوست داری؟ دوستات و آشناهات کیا هستند؟ سربازیت کجا و کی بوده؟ عکست؟ سنت؟ محل تولدت؟ فقط مونده شماره شناسنامه بگیره ازتون. بازم بگم؟ یا هنوزم میگید نمیدونم فیسبوک چی هست؟

  2. علی می‌گوید

    چیزی که فیلتر شده فایده اش چیه ….مبارک دنیای آزاد

    1. مهدي می‌گوید

      همچین ف یلتر هم نیست به نظر جای این دوتا دسته داره عوض میشه