رونمایی از لپ‌تاپ‌های جدید ویندوز 8 سری 7 سامسونگ: Ultra و Chronos

پیش از شروع نمایشگاه CES 2013 سامسونگ تصمیم گرفته تا از دو لپ‌تاپ جدید خود از خانواده سری 7 پرده‌برداری کند. این لپ‌تاپ‌ها که به لپ‌تاپ‌های قبلی سری 7 یعنی Series 7 Slate و Series 7 Gamer می‌پیوندند دارای مشخصات بسیار خوب و طراحی جذابی هستند.

0

فارنت: پیش از شروع نمایشگاه CES 2013 سامسونگ تصمیم گرفته تا از دو لپ‌تاپ جدید خود از خانواده سری 7 پرده‌برداری کند. این لپ‌تاپ‌ها که به لپ‌تاپ‌های قبلی سری 7 یعنی Series 7 Slate و Series 7 Gamer می‌پیوندند دارای مشخصات بسیار خوب و طراحی جذابی هستند.

Samsung-Series-7-Chronos

لپ‌تاپ Series 7 Chronos برای حرفه‌ای‌ترها ساخته شده و تا یک ترابایت هارددیسک و کارت گرافیک بسیار قدرتمند Radeon HD 8870 با دو گیگابایت مموری را در خود جای داده است. پردازنده اصلی این لپ‌تاپ Intel Core i7 و با وجود 16 گیگابایت حافظه رم حتی می‌تواند بخشی از این حافظه رم را به ramdisk برای سرعت بیشتر اختصاص دهد. صفحه‌نمایش سری 7 کرونوس 15.6 اینچی با وضوح 1080p Full HD بوده و از نوع لمسی با قابلیت تشخیص ده نقطه هم‌زمان است. جالب اینجاست تمامی این مشخصات خوب تنها در یک بدنه با قطر 2 سانتی‌متر قرار گرفته است. سامسونگ ادعا می‌کند این لپ‌تاپ می‌تواند تا 11 ساعت بر روی باتری کار کند و با اینکه هنوز قیمت آن اعلام نشده حدس می‌زنیم این‌ همه امکانات هزینه بالایی را هم در بر داشته باشد.

Samsung-Series-7-Ultra

لپ‌تاپ بعدی یعنی Series 7 Ultra که همان‌طور که از نامش پیداست در محدوده اولترابوک‌ها قرار می‌گیرد. صفحه‌نمایش این اولترابوک 13.3 اینچی با وضوح 1080p است که تصاویر بسیار با وضوحی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. پردازنده این مدل اینتل Core i5 یا Core i7 بوده و از یک کارت گرافیک AMD با یک گیگابایت مموری بهره خواهد برد. رم این مدل هم مانند مدل قبلی تا 16 گیگابایت قابل انتخاب بوده و تا 256 گیگابایت خافظه SSD را در خود جای خواهد داد. این لپ‌تاپ 1.3 کیلوگرمی می‌تواند حدود هشت ساعت شارژ نگه دارد و همچنین قابلیت اتصال به اینترنت از طریق سیم‌کارت را با پشتیبانی از شبکه LTE خواهد داشت.

برای اطلاع از قیمت و زمان عرضه بهتر است چند روزی برای شروع نمایشگاه CES 2013 منتظر بمانیم.


پایان مطلب/

Source: TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.