انتشار تصاویر Xperia Z و Xperia ZL پیش از رونمایی رسمی!

تاکنون چندین نشانه در خصوص اینکه سونی قصد دارد یک تلفن همراه هوشمند با صفحه نمایش 5 اینچی 1080p در نمایشگاه CES‌ را دارد  و حالا آخرین شواهد از این موضوع از خود شرکت سونی به بیرون درز کرده است.

3

وب‌سایت انگجت به تصاویری رسمی از دو تلفن همراه به عنوان جدیدترین تلفن‌های همراه هوشمند سونی با نام‌های اکسپریا زد و اکسپریا زد ال دست پیدا کرده که معمولا از این تصاویر پس از رونمایی و به عنوان تصاویر خبری استفاده می‌شود.

از این دو تلفن همراه پیش از این با نام‌های کد رمز اکسپریا یوگا و اکسپریا اودین یاد می‌شد و با نگاهی به طراحی این دو گوشی می‌توان تائید کرد که سونی در طراحی کلی این دو گوشی تقریبا دوباره همان روند طراحی همیشگی خود را ادامه داده است.

پیش از این حتی برخی گزارش‌ها، Xperia Z‌ را پرچمدار جدید سونی در تلفن‌های همراه هوشمند سونی پس از اکسپریا اس دانسته بودند که البته شواهد در خصوص استفاده از ان در فیلم جیمز باند مشخص کرد که این تلفن همراه اکسپریا تی بوده است.

اما در عین حال می‌توان گفت که اگر چه Xperia Z طراحی استاندارد سونی را در تلفن‌های همراه ادامه داده اما در  Xperia ZL‌ شاهد برخی تغییرات در طراحی مانند جابجایی دوربین قاب جلویی و حذف برخی گودی‌های ناخواسته هستیم.

شایعات قبلی حاکی از آن بود که اکسپریا یوگا با یک پردازنده چهار هسته‌ای کوآلکام نظیر همان که در ال‌جی نکسوس 4 و اچ.تی.سی Droid DNA شاهد آن بودیم و همچنین 2 گیگابایت رم و قابلیت اتصال به شبکه LTE عرضه خواهد شد. هنوز مشخص نیست که اکسپریا ZL از همان مشخصات فنی برخوردار باشد اگرچه نمایشگاه CES2013 چندان دور نیست و دقیقا از یک هفته دیگر تمام این شایعات احتمالا به یک خبر داغ تبدیل خواهند شد که همین‌جا در فارنت آن را خواهید خواند.

Source: TheVerge

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. Ammin می‌گوید

    تصاویر بیشتری از این شاهکار سونی هم منتشر شده
    http://www.gsmarena.com/xperia_z_leaks_again_shows_off_its_slick_design-news-5290.php

  2. diego می‌گوید

    Goshi fagat 8x

  3. Ammin می‌گوید

    ممنون از شما…
    شک ندارم که سونی در سال جدید حرفهای زیادی برای گفتن داره کمبود ها و معایب به سرعت در حال برطرف شدنه بشخصه به سونی 2013 امید زیادی دارم هر چند جای خوشحالی بیشتر که میبینیم تقریبا تمام برندها دارن محصولات خوبی بیرون میدن حتی چینی ها هم حالا دیگه حرفهای زیادی برای گفتن دارن این واقعا افرادی مثل من رو که به دور از جنگ و جدل های معمول هواداران متعصب برندها بدنبال اخبار تکنولوژی هستیم واقعا خوشحال میکنه…