خداحافظی Hackulous جنجالی از دنیای iOS

در صفحه فیس بوک Installous عزاداری طرفداران این برنامه در جریان است و کاربران به یکدیگر لینک سایر برنامه‌های مشابه را ارائه می‌دهند.

2

فارنت: Hackulous شرکت محبوب و البته پشت پرده برنامه جنجالی Installous که دانلود برنامه‌های کرک شده بر روی دستگاه های iOS جیلربک شده را امکان پذیر می‌کرد از دنیای iOS خداحافظی کرد.

123

Hackulous امروز در یک پست کوتاه در وب سایت خود اعلام تعطیلی کرد و نوشت: “برای ما بسیار دردناک است که Hackulous را بعد از چندین سال تعطیل می‌کنیم. پس از این مدت جامعه ما بسیار راکد شده و انجمن‌های ما دست کمی از شهر ارواح ندارند و به همین دلیل بروز نگاه داشتن و آنلاین بودن برای ما را مشکل ساز کرده است و با وجود از خود گذشتگی کارکنان ما دیگر امکان ادامه این وضعیت برای ما مقدور نبود و امیدواریم که در غیاب ما جامعه خرسند شده باشد”.

گفتنی است که در صفحه فیس بوک Installous طرفداران این برنامه در حال عزاداریند و کاربران به یکدیگر لینک سایر برنامه‌های مشابه را ارائه می‌دهند. چندی پیش شرکت اپل طی درخواستی خواستار تعطیلی همیشگی برنامه Installous شده بود و محتوای این برنامه را “تقلید مسخره‌آمیز و توهین به کسانی که برای ساخت برنامه‌های بزرگ تلاش می‌کنند” عنوان کرده بود و حالا مشخص نیست که تعطیلی این برنامه به صورت زمان بندی شده بوده و یا اینکه تهدیدات اپل سرانجام اثر خود را گذاشته است.

Source: techcrunch

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. مصطفی می‌گوید

    اینها همه سناریوی مرگ اپل هست. خودش داره با دست خودش خودشو رو خفه میکنه. من جای اپل بودم سیستمم رو باز تر میکردم و اجازه میدادم خلاقیتی که روزگاری توش یکه تاز میدون بودم دوباره جلوه گر بشه.

  2. sajjad می‌گوید

    به سلامتی آندروید که 100تا برنامه مشابه گوگل پلی داره