معرفی 12 بازی برتر اندروید در سال 2012 به انتخاب گوگل

اگر شما هم از طرفداران بازی کردن در گوشی و تبلت اندرویدی خود هستید بهتر است نگاهی به لیست برترین بازی‌های اندرویدی به انتخاب گوگل بیندازید. در این لیست که به مناسبت پایان سال 2012 دقیقاً 12 بازی وجود دارد می‌توانید محبوب‌ترین و جذاب‌ترین بازی‌های اندرویدی را مشاهده کنید.

8

فارنت: اگر شما هم از طرفداران بازی کردن در گوشی و تبلت اندرویدی خود هستید بهتر است نگاهی به لیست برترین بازی‌های اندرویدی به انتخاب گوگل بیندازید. در این لیست که به مناسبت پایان سال 2012 دقیقاً 12 بازی وجود دارد می‌توانید محبوب‌ترین و جذاب‌ترین بازی‌های اندرویدی را مشاهده کنید.

The-Bard's-Tale

1- داستان شاعر – The Bard’s Tale

داستان شاعر یک بازی نقش‌آفرینی فوق‌العاده جذاب و گرافیکی است که جزو بازی‌های با گرافیک اچ‌دی طبقه‌بندی می‌شود. در این بازی شما در نقش یک جنگجوی شاعر و خشن هستید که با سرودن اشعار و آوازخوانی می‌توانید دوستانی را برای نبرد فرابخوانید که شما را یاری کنند. اگر گجت اندرویدی شما توانایی اجرای این بازی را دارد توصیه می‌کنیم حتماً آن ا امتحان کنید.

Nun-Attack

2- حمله راهبه‌ها – Nun Attack (رایگان)

حمله راهبه‌ها یک بازی جالب و کارتونی است که شما در نقش راهبه‌های مختلفی با توانایی‌های متفاوت به جنگ با اسکلت‌ها و غول‌ها می‌پردازید. در این بازی رایگان 4 کاراکتر مختلف، 40 مأموریت جذاب و بیش از 80 نوع اسلحه وجود دارد.

Granny-Smith

3- مادربزرگ اسمیت – Granny Smit

این بازی که توسط شرکت Mediocre (سازنده بازی محبوب Sprinkle) ساخته شده شما را در نقش یک مادربزرگ بامزه قرار می‌دهد که از دست پسرک دزد سیب‌های باغش عصبانی شده‌ و تصمیم گرفته تا با اسکیتی که از جوانی‌هایش به یادگار مانده او را دنبال کند. گرافیک متفاوت، صحنه‌های آهسته جذاب و گیم‌پلی جالب باعث شده تا این بازی در لیست گوگل قرار گیرد.

ZOOKEEPER-BATTLE

4- جنگ در باغ وحش – ZOOKEEPER BATTLE (رایگان)

در این بازی که سبکی پازلی و کلاسیک دارد باید در مدت 30 ثانیه تا می‌توانید حیوانات مختلف را جمع کنید و سپس از دوستان خود برای مبارزه دعوت کنید.

Devil's-Attorney

5- وکیل مدافع شیطان – Devil’s Attorney

این بازی که نامش نیز شبیه یکی از فیلم‌های مشهور هالیوودی است توانسته امتیازات فوق‌العاده‌ای را از سایت‌های نقد بازی به دست آورد. در این بازی شما باید به “مکس مک‌من” کمک کنید تا با توانایی‌های منحصر به فردش موکلانش را از جرائم مختلف تبرئه کرده و سپس با درآمد حاصل برای خانه‌تان اسباب جدید خریداری کنید و توانایی‌های جدید بدست آورید.

Strikefleet-Omega

6- ناوگان حمله امگا – STRIKEFLEET OMEGA (رایگان)

زمین در معرض نابودی قرار گرفته و وظیفه شماست تا با درایت و هوش کشتی‌های فضایی را برای دفاع از زمین هدایت و فرمان‌دهی کنید. اگر به بازی‌هایی که نیازمند تفکر و عکس‌العمل سریع است علاقه دارید این بازی می‌تواند با گرافیک و افکت‌های مناسبش توجه شما را جلب کند.

Funky-Smugglers

7- قاچاقچیان بدبو – Funky Smugglers

این قاچاقچیان بدبو قصد دارند وسایل ممنوعه‌ای را از ایستگاه بازرسی فرودگاه عبور دهند؛ خوشبختانه فناوری اشعه ایکس به کمک شما می‌آید و در این بازی با حال و هوای دهه 70 میلادی تجربه یک بازی آرکید جالب را خواهید داشت.

Shadowgun-DEADZONE

8- Shadowgun: DeadZone (رایگان)

حتماً نام بازی Shadowgun از شرکت Madfinder به گوش شما خورده است؛ اگر از بازی Shadowgun در سال گذشته لذت برده‌اید چه چیز بهتر از اینکه یکی از بهترین بازی‌های جنگی اول شخص را به صورت آنلاین و آن هم با 12 نفر همزمان بازی کنید؟ مخصوصاً اگر اسلحه‌های قابل ارتقا و چت صوتی نیز فضای بازی را جذاب‌تر از گذشته کند.

NFS-Most-Wanted

9- جنون سرعت: تحت تعقیب – Need for Speed: Most Wanted

پس از اینکه عناوین جدید NFS نتوانست موفقیت Most Wanted را تکرار کند EA Games تصمیم گرفته تا یک بازی دیگر نیز با همین عنوان روانه بازار PC و موبایل کنید. اگر به بازی های مسابقه‌ای علاقه دارید شاید بتوان Most Wanted جدید را بهترین در نوع خود (حتی بهتر از بازی مشهور آسفالت 7) عنوان کرد.

Hamlet

10- هملت – Hamlet (رایگان برای مراحل اولیه)

اگر علاقمند به بازی‌های فکری هستید قطعاً بازی هملت با گرافیک متفاوت و گیم‌پلی فوق‌العاده می‌تواند رضایت شما را جلب کند. در این بازی مردی از آینده به دیدار هملت می‌رود تا با کمک یکدیگر افلیا را نجات دهند.

Subway-Surfers

11- فرار در تونل مترو – SUBWAY SURFERS (رایگان)

شما در نقش جیک در حال رنگ آمیزی دیوار و متروها با طرح‌های گرافیتی هستید که ناگهان نگهبان خشن مترو با سگش از راه می‌رسند و حالا باید از دست او فرار کنید و بین متروها لایی بکشید! یک باز جذاب به سبک بازی مشهور Temple Run و با گرافیک مناسب.

Naught

12- نیستی – Naught

یک بازی متفاوت: با کنترل و گرافیک متفاوت. در بازی “نیستی” شما با تکان دادن و چرخاندن گوشی و تغییر جاذبه موجود بازی را هدایت می‌کنید تا پازل‌های مختلف را حل کرده و راه را پیدا کند.

پایان مطلب/

Source: Google Play

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

8 نظر برای این مطلب
  1. قیمت تبلت می‌گوید

    ممنون

  2. hosein masumpoor می‌گوید

    با سلام
    اولا لطفا لینک دانلود رو هم بذارید تا کاربران راحت تر باشن
    دوما بهتره بازی های فوق العاده ای مثل clash of clans و temple run و hill climb رو از قلم نندازید.

    1. محسن صحافی می‌گوید

      لطفا به تاریخ و عنوان مطلب دقت کنید: معرفی 12 بازی برتر اندروید در سال 2012 به انتخاب گوگل

  3. ...sina... می‌گوید

    خب اسم بازی رو تو گوگل سرچ کنین.خسته نمیشید!

  4. abbas می‌گوید

    لینک دانلودش رو هم بزارید

  5. omid می‌گوید

    کاشکی لینک دانلودم داشتن.

  6. mojtaba می‌گوید

    لطفا لینک دانلودشم بگزارید.ممنون

    1. علی می‌گوید

      نه