تلویزیون لیزری 100 اینچی ال‌جی؛ احساس نیاز جدی شما به یک دیوار بزرگتر!

این تلویزیون 100 اینچی لیزری علاوه بر صفحه نمایش بی‌نهایت بزرگ از یک پروجکشن UST که تصاویر را در فاصله‌ای بسیار نزدیک نمایش می‌دهد، برخوردار است. ‌این سیستم منحصر به فرد با استفاده از تکنولوژی پیشرفته لیزر ال‌جی، ‌تصویری با وضوح FULL HD 1080p و کنتراست فوق‌العاده به شما ارائه می‌کند.

0

فارنت: در حالی که ویدئو پروژکتورهای موجود در بازار معمولا مشکلاتی را برای علاقمندان خود در نصب به وجود می‌آورند اما همچنان توانسته‌اند سهمی به اندازه خود در بازار را به دست اورده و به نوعی جای تلویزیون‌های صفحه تخت را تنگ کنند. حالا اگر تلویزیون لیزری 100 اینچی ال‌جی با نام هکتو را به عنوان نماینده آنها در بازار در نظر بگیریم فکر کنم دیگر رقابت بین این دو دسته یعنی ویدئو پروژکتورها و تلویزیون‌های رایج در بازار کاملا نفس‌گیر خواهد شد.

تلویزیون لیزری هکتو (HECTO) مجهز به قابلیت های هر دو سری تلویزیون های اسمارت و دیجیتال است. این تلویزیون 100 اینچی لیزری علاوه بر صفحه نمایش بی‌نهایت بزرگ از یک پروجکشن UST که تصاویر را در فاصله‌ای بسیار نزدیک نمایش می‌دهد، برخوردار است. ‌این سیستم منحصر به فرد با استفاده از تکنولوژی پیشرفته لیزر ال‌جی، ‌تصویری با وضوح FULL HD 1080p و کنتراست فوق‌العاده به شما ارائه می‌کند. ال‌جی در معرفی این محصول آن را مناسب استفاده در در اتاق کنفرانس و اتاق نشیمن منازل دانسته است. اما چطور ویدئو پروژکتوری با این ابعاد نمایش را در نشیمن خانه خود جا دهیم؟

 

LG-HECTO-Laser-TV

 

مشاهده تصویری با کنتراست بسیار بالا در صفحه نمایش 100 اینچی، تجربه یک ‌سینمای واقعی را برایتان به ارمغان می‌آورد. در گذشته فاصله مشخصی برای نمایش تصاویری با ابعاد بزرگ ‌در نظر گرفته می‌شد و این فضای لازم که به آن “طول پرتاب” می‌گفتند باعث عدم مشاهده تصاویر بزرگ در محیط خانه می‌شد و دقیقا به همین دلیل با استفاده از پروجکشن‌های UST در این محصول، ‌افراد می‌توانند لنز را در فاصله 22 اینچ معادل 56 سانتیمتر از صفحه قرار دهند. تلویزیون‌های لیزری ال‌جی از تصویری با وضوح FULL HD و معادل 1080p به همراه نسبت کنتراست 10.000.000:1 برخوردار است و در نتیجه شفافیت و درخشندگی تصاویر در محیط تاریک به خوبی فضایی با نور بیشتر است.

تلویزیون لیزری ال‌جی از 2 بلندگوی 10 وات که در داخل پروجکشن قرار دارند برخوردار بود که قادر به پخش صدای دالبی هستند. این محصول از طراحی جدید Dynamic Arc ال‌جی برخوردار است که سطحی منحنی و ارتفاعی معادل 5.7 اینچ (تقریبا 15 سانتیمتر) دارد. صفحه نمایش 100 اینچی این تلویزیون نیز دارای طراحی سینما اسکرین ال‌جی است و ساختار لیزری این دستگاه با استفاده از لامپ‌های مخصوصی که در قسمت پروجکشن قرار دارند،‌ تصویری با کیفیت فوق‌العاده و بدون نیاز به جیوه تولید می‌کند.

این تلویزیون لیزری از پلتفرم تلویزیون هوشمند ال‌جی پشتیبانی کرده و دقیقا همان ویژگی‌های منحصر به فرد مانند: ‌کنترل جادویی، ‌دنیای هوشمند، سرویس ابرای ال‌جی کلاد (LG Cloud) و فناوری WiDi اینتل را برخوردار است و ال‌جی اعلام کرده که کاربران حتی از طریق تیونر تلویزیون دیجیتال، می‌توانند به راحتی به سرویس‌های SNS مانند فیس‌بوک و سرویس‌های VoD مانند Netflix در بخش محتوای ال‌جی دسترسی داشته باشند.

ال‌جی با اعلام اینکه این تلویزیون می‌تواند 25 هزار ساعت کار کن این رقم را در مقایسه با مدل‌های دارای لامپ جیوه‌ای، 5 برابر طولانی‌تر اعلام کرده و حذف جیوه را نیز یکی از راهکارهای این شرکت در راستای سازگاری هر چه بیشتر با محیط زیست دانسته است.

Source: Gizmodo

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.