این احتمالاً زیباترین اسپیکری است که تاکنون دیده‌اید!

اگر از آن دسته افرادی هستید که در هنگام خرید وسایل الکترونیکی علاوه بر قیمت و کارایی به زیبایی محصولات نیز اهمیت می‌دهید احتمالاً این اسپیکر فوق العاده زیبا از Acase شما را حیرت زده خواهد کرد.

4

 این اسپیکر متفاوت که Acase Black Diamond III یا الماس سیاه 3 نام دارد با نورهای رنگی بسیار زیبای درونش می‌تواند هر کسی را به تحسین وادار کند.

این اسپیکر که به وسیله بلوتوث با گوشی، تبلت، لپ‌تاپ، کامپیوتر، آیفون، آیپاد و تقریباً هر گجتی اتصال برقرار می‌کند برق مورد نیاز خود را از یک پورت استاندارد USB تأمین می‌کند. همچنین قابلیت اتصال سوکت استاندارد 3.5 میلی‌متر نیز وجود دارد و یک ریموت کنترل هم برای کنترل این اسپیکر از راه دور در اختیارتان قرار می گیرد.

این اسپیکر حیرت انگیز می‌تواند به 16 هزار رنگ مختلف قابل برنامه ریزی نورانی شود و یا با توجه به ریتم آهنگ یک رقص نور زیبا را روی میز کار شما به وجود آورد. از نظر کیفیت صدا شاید نتوانید به اندازه یک جامبوباکس یا اسپیکرهای حرفه‌ای بیتس روی این اسپیکر سه واتی حساب باز کنید اما زیبایی منحصر به فرد آن فاکتوری است که نمی‌توان به راحتی از کنار آن گذشت.

Black-Diamond-Speaker

قیمت این اسپیکر در حال حاضر 120 دلار بوده و از سایت آمازون قابل تهیه است. اگر به دیدن تصاویر بیشتر از این اسپیکر زیبا علاقمندید می‌توانید به سایت سازنده مراجعه کنید و یا ویدئوی این محصول شگفت انگیز را مشاهده کنید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. محسن می‌گوید

    اون ویدئو رو چطوری ببینم؟ حتی با…

  2. سحر می‌گوید

    خیلی بی ریخته

  3. سایه می‌گوید

    خیلی قشنگه.حرف نداره.
    آفرین.

  4. reza می‌گوید

    زیبا و شیک