رونمایی ال‌جی از کوچک‌ترین پرینتر هوشمند جهان به اندازه یک کف دست!

این چاپگر دارای فناوری چاپ بدون جوهر (Innless printing) از شرکت ZINK است که نیازی به کارتریچ گران قیمت ندارد و با استفاده از حرارت، عکس‌های روی کاغذ مخصوص ZINK را چاپ می‌کند که بد نیست بدانید این جوهر سبب ماندگاری طولانی‌تر عکس‌های شما می‌شود.

2

شرکت ال‌جی از کوچک‌ترین پرینتر هوشمند جهان که اندازه آن به بزرگی یک کف دست است رونمایی کرد. این چاپگر هوشمند و قابل حمل با نام تجاری (PD221) یک همراه ایده‌آل برای تلفن‌های همراه هوشمند به حساب می‌آید و قادر به چاپ عکس‌هایی با کیفیت عالی به صورت بی‌سیم است.

Lg_PD221

 

بنابر اعلام ال‌جی، عکس‌های چاپ شده بر خلاف عکس‌های دیجیتالی دارای شفافیت و جذابیت بیشتری هستند و شما نمی‌توانید عکس‌های دیجیتالی را بر روی دیوار محل کارتان نصب یا به آلبوم عکس خانوادگی خود اضافه کنید مگر اینکه این عکس به صورت فیزیکی وجود داشته باشد و حالا پرینتر هوشمند و قابل حمل ال‌جی چاپ عکس‌های موجود در تلفن‌های هوشمند را به سادگی و بدون هیچ مشکلی امکان‌پذیر می‌سازد.

این پرینتر شیک با ابعاد 24 در 120 در 72 میلی‌متر و وزن 245 گرم کوچک‌ترین چاپگر هوشمند موجود در بازار است که به اندازه یک کف دست بوده و به سادگی در یک کیف دستی جای می‌گیرد و قادر به چاپ عکس‌هایی تا سایز 7.6 در 5.1 سانتیمتر است.

این محصول دارای فناوری NFC ,Bluetooth و همچنین فناوری چاپ بدون جوهر (Innless printing) از شرکت ZINK است که نیازی به کارتریچ گران قیمت ندارد و با استفاده از حرارت، عکس‌های روی کاغذ مخصوص ZINK را چاپ می‌کند که بد نیست بدانید این جوهر سبب ماندگاری طولانی‌تر عکس‌های شما می‌شود.

lg-pocket-photo-PD221

 

در کنار این پرینتر برنامه اندروید Pocket Photo نیز برای استفاده از آن عرضه شده است. این برنامه به کاربران خود این امکان را می‌دهد که عکس‌های مورد نظر خود را به سادگی ویرایش و سپس در شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک قرار دهند. این برنامه همچنین با ارائه ابزارهای ویرایشی همچون Cropping، کار ویرایش عکس‌ها را قبل از چاپ بسیار ساده می‌کند و با استفاده از قابلیت چاپ کدهای QR بر روی عکس، ابزاری ابتکاری برای برقراری ارتباط بین عکس‌های چاپ شده و فضای آنلاین فراهم می‌کند.

Source: LG

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. omid می‌گوید

    حالب انگیز بود

  2. وحید می‌گوید

    فوق العادس!!