بهترین‌ برنامه‌های رایگان اندروید در سال 2012

در سال 2012 برنامه‌های خوبی برای بستر اندروید عرضه شد و حالا سال 2012 به پایان نزدیک می‌شود و ما نگاهی به بهترین برنامه و بازی‌های عرضه شده برای این پلتفرم می‌اندازیم.

6

فارنت: سال 2012 یک سال بسیار خوب برای اندروید بود و پس از عرضه سومین کهکشانی سامسونگ که بسیار پرقدرت تر از پیشینیان خود ظاهر شد، این نکسوس 4 بود که به عنوان آخرین پرچمدار اندروید در سال 2012 ظاهر شد و در بازار تبلت‌ها نیز تبلت نکسوس 7 به نظر بهترین تبلت اندرویدی عرضه شده بود. در این میان برنامه‌های خوب بسیاری نیز برای این بستر عرضه شد که البته برخی از آنها از بستر iOS  به اندروید پورت شده بودند و حالا سال 2012 به پایان نزدیک می‌شود و ما نگاهی به بهترین برنامه‌ها و بازی‌های عرضه شده برای این پلتفرم می‌اندازیم.

– مرورگر اینترنتی کروم

گوگل کروم مرورگر محبوب دسکتاپی به صورت رسمی در امسال به تلفن های همراه نیز راه یافت و زندگی کاربرانی را که با موبایل به مرور اینترنت می پردازند شبیه به یک اعتیاد وصف ناپذیر کرد و مهم تر اینکه این برنامه رایگان در این مدت زمان کم توانست سهمی بیشتر از مرورگر پیش فرض اندروید در بین کاربران روبوت سبز به خود اختصاص دهد. این مرورگر فعلا تنها بر روی نسخه‌های اندروید 4 به بالاتر قابل اجراست.

دانلود رایگان از گوگل پلی

دانلود رایگان از کافه بازار

 

 

– برنامه آب و هوا 1Weather

در سال جاری میلادی یک برنامه بسیار عالی و با اینترفیس زیبای هواشناسی برای بستر اندروید به نام 1Weather منتشر شد که به شما تمام اطلاعات آب و هوایی مورد نیاز را با یک طراحی جذاب ارائه می‌دهد. البته اگر می‌خواهید به طور کامل اطلاعات تخصصی تر هواشناسی را دریافت کنید می‌توانید نسخه حرفه‌ای این برنامه رایگان را خریداری کنید.

دانلود نسخه رایگان از گوگل پلی

دانلود نسخه رایگان از کافه بازار

 

 

برنامه اینستاگرام Instagram

در سال 2012 یک برنامه با رابط کاربری منحصر به فرد در iOS  به بستر اندروید راه یافت و این برنامه که بعدها توسط فیس‌بوک خریداری شد، به شما اجازه می‌دهد تا تصاویر خود را با انواع فیلترهای ممکن تزئین کرده و به راحتی به اشتراک بگذارید.

لینک دانلود رایگان از گوگل پلی

 لینک دانلود رایگان از کافه بازار

 

 

برنامه Solid Explorer Beta

یک برنامه بسیار جامع برای مدیریت فایل با پشتیبانی از دستگاه‌های روت شده با امکان کشیدن و انداختن فایل‌ها و در یک کلام بسیار جامع و دوست داشتنی.

دانلود رایگان از گوگل پلی

 دانلود رایگان از کافه بازار

 

 

برنامه  گوگل درایو GoogleDrive

یک رقیب جدی برای دراپ باکس باشد با بیش از 5 گیگ فضای رایگان گوگل درایو را به یکی از بهترین برنامه‌ها در نوع خود تبدیل کرده است و شما حتی می‌توانید ویرایش اسناد خود را نیز در گوگل درایو انجام دهید و البته اگر در حال زندگی در اکوسیستم اندروید هستید این برنامه بسیار عالی به شما پیشنهاد می‌شود.

دانلود رایگان از گوگل پلی

دانلود رایگان از کافه بازار

 

 

برنامه GoogleNow

البته ما در این جا قصد داریم کمی تقلب می کنیم چرا که این برنامه به صورت  یک برنامه مستقل در دسترس نیست اما در دستگاه‌های مجهز به اندروید 4.1 به بالا به صورت پیش‌فرض نصب است و در حقیقت به عنوان سیستم نسل بعدی جستجوی گوگل شناخته شده است.

از بسیاری جهات گوگل در حال حاضر از سیری در iOS  پیشی گرفته است و این ابزار ساده بدون هیچ گونه پیچیدگی هر گونه اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می‌دهد حتی قبل از اینکه شما از آن درخواستی کرده باشید. این برنامه به مرور و با سرعتی زیاد در حال تکمیل شدن و افزایش سرویس‌های خود است که البته جستجوی صوتی آن نیز بسیار سریعتر از سیری است.

اگر شما در اندروید پیوندی جداناشدنی با سرویس‌های گوگل دارید می‌توانید اطلاعات خود را نیز به راحتی آپلود کنید و در مجموع به عنوان یک دستیار شخصی ساده و بدون پیرایه به کمک شما خواهد آمد.

برنامه فلیپ‌بورد Flipboard

یکی از بهترین برنامه‌های خبر خوان در بستر iOS  امسال به فروشگاه گوگل پلی نیز وارد شد که از جمله خصوصیات آن ارائه اخبار در یک طرح جذاب و پاسخگو است  که البته یک خوبی در اندروید نیز دارد و ان این است که می‌توانید این برنامه را با گوگل ریدر خود نیز هماهنگ کنید.

دانلود رایگان از گوگل پلی

 دانلود رایگان از کافه بازار

 

 

 برنامه Readability

یک برنامه عالی برای ذخیره کردن متون در وب که می خواهید در زمان فراغت به مطالعه آنها بپردازید که در ضمن اکثر مکانات یک کتابخوان الکتریکی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

دانلود رایگان از گوگل پلی

 دانلود رایگان از کافه بازار

 

 

برنامه Wave Control

این برنامه به شما امکان می‌دهد که فقط با حرکت دادن دست خود در مقابل صفحه نمایش به جلو یا عقب بردن آهنگ در حال پخش خود بپردازید که البته همیشه درست کار نمی‌کند ولی در نوع خود یک ابزار جالب و سرگرم کننده است.

دانلود رایگان از گوگل پلی

 دانلود رایگان از کافه بازار

 

 

مرورگر فایرفاکس

نسخه آزمایشی مرورگر موزیلا برای اندروید سالیان بسیاری بود که در مرحله آزمایشی به سر می‌برد. امسال نسخه نهایی این مرورگر منتشر شد که دارای سرعت بالا، رابط کاربری بسیار پیشرفته و دوست داشتنی و همچنین افزونه‌های بسیار جالب است که به خوبی سایه به سایه مرورکر گروم در حال حرکت است.

دانلود رایگان از گوگل پلی

دانلود رایگان از کافه بازار

 

 

برنامه Magisto

یک برنامه عالی برای یک استودیو ویرایش خانگی و شخصی جمع و جور، شما با این برنامه ویدیو کلیپ‌ها را به برنامه اضافه کرده و مجیستو بعد از تجزیه و تحلیل آن را می‌تواند به یک فیلم کامل با موسیقی متن دلخواه شما اضافه کند.

دانلود رایگان از گوگل پلی

دانلود رایگان از کافه بازار

 

 

بازی فرار از معبد Temple Run

فرار از معبد که امسال از بستر iOS به اندروید آمد یک بازی مبتنی بر فرار و فرار و فرار از دست میمون‌های عصبانی است و به نوعی اعتیادآورترین بازی اندروید تبدیل شده است. یک بازی بی نهایت سرگرم کننده با پایانی نامتناهی. بررسی این بازی را می‌توانید اینجا در فارنت بخوانید.

دانلود رایگان از گوگل پلی

 دانلود رایگان از کافه بازار

 

 

 

بازی Dead Trigger

هیچ گاه اندروید بدون اینکه یک بازی اول شخص زامبی یک بستر بازی نخواهد بود و ماشه مرده با رایگان بودن این نعمت را به شما هدیه می‌کند. بررسی این بازی را اینجا در فارنت بخوانید.

دانلود رایگان از گوگل پلی

دانلود رایگان از کافه بازار

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

6 نظر برای این مطلب
  1. دیبا می‌گوید

    عالی مرسی

  2. hanif می‌گوید

    سایت خیلی خوبی داریدازتون مچکرم

  3. محمد می‌گوید

    جالب بود مررسسسسییی…

  4. تیمور باویسی می‌گوید

    عالی بود

  5. ئ می‌گوید

    عالی مرسی

  6. javad می‌گوید

    خیلی عالی بود اگه میشه هر ماه برنامه ها و بازیهای آندورید رو معرفی کنید