نوکیا در نمایشگاه CES2013 شرکت نمی‌کند!

بنابر آخرین شایعات منتشر شده، نوکیا برنامه‌اش را برای نمایش محصولات جدید در نمایشگاه CES که در ژانویه 2013 برگزار می‌شود، لغو کرد. درعوض این شرکت فنلاندی درحال کار برروی سورپرایزهایی برای عرضه در کنگره جهانی موبایل در سال 2013 است، کنگره‌ای که حدودا یک ماه بعد از CES برگزار خواهدشد.

0

فارنت: بنابر آخرین شایعات منتشر شده، نوکیا برنامه‌اش را برای نمایش محصولات جدید در نمایشگاه CES که در ژانویه 2013 برگزار می‌شود، لغو کرد. درعوض این شرکت فنلاندی درحال کار برروی سورپرایزهایی برای عرضه در کنگره جهانی موبایل در سال 2013 است، کنگره‌ای که حدودا یک ماه بعد از CES برگزار خواهدشد.

 

Nokia-CES2013

 

طرفداران نوکیا انتظار داشتند موج جدیدی از محصولات لومیا و شاید محصولات قوی‌تری از سری Pureview در این نمایشگاه معرفی شود. شاید یک ماه تاخیر نشانه این باشد که نوکیا چیز خاصی برای معرفی در آستین دارد وبه زمان بیشتری برای تکمیل آن نیاز دارد. این شایعه درحالی منتشر شده که انتظار می‌رود اولین دستگاه مجهز به ویندوزفون کمپانی هوآوی یعنی Ascend W1 در نمایشگاه CES 2013 در معرض دید همگان قرار گیرد.

Source: WpCenter

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.