سونی «اکسپریا یوگا» با 128 گیگابایت حافظه داخلی!؟

ظاهرا سونی این بار باز هم قصد دارد توجه کاربرانی را به خود جلب کند که همیشه به دنبال گوشی‌های برتر بازار هستند. اگر این شایعات را باورکنیم یکی از مدل‌های بعدی اکسپریا سونی که احتمالا آن را اکسپریا یوگا صدا خواهیم کرد حافظه داخلی 128 گیگابایتی خواهد داشت.

2

فارنت: مطمئنا شما هم با این حرف من موافقید که سونی سعی دارد با عرضه گوشی‌های سری اکسپریا نام خود را به عنوان یک سازنده مطرح گوشی های مویابل مطرح کند و اگر منصفانه قضاوت کنیم تا به اینجای کار در این خصوص موفق نشان داده است.

اما گزارش‌های تائید نشده حاکی از آن است که ظاهرا سونی این بار باز هم قصد دارد توجه کاربرانی را به خود جلب کند که همیشه به دنبال گوشی‌های برتر بازار هستند. اگر این شایعات را باورکنیم یکی از مدل‌های بعدی اکسپریا سونی که احتمالا آن را اکسپریا یوگا صدا خواهیم کرد حافظه داخلی 128 گیگابایتی خواهد داشت.

Sony-Xperia-Yuga

بنابر گزارش‌های منتشر شده تاکنون، اکسپریا یوگا مشخصات سخت‌افزاری فوق‌العاده‌ای دارد: صفحه‌نمایش 5 اینچی با رزولوشن 1080p، دوربین 12تا 16 مگاپیکسلی در پشت و 2 تا 3 گیگابایت رم و باتری با ظرفیت 3000 میلی‌آمپر بر ساعت.

حالا آخرین گزارش منتشر شده در خصوص این گوشی حکایت از حافظه داخلی 128 گیگابایتی دارد که آن را در میان گوشی‌های هوشمند بازار بی‌رقیب می‌کند. درحال حاضر سامسونگ «گلکسی اس 3» با 64 گیگابایت بیشترین حافظه داخلی را دارد که البته با استفاده از کارت حافظه می‌توان مقدار آن را تا 128گیگابایت افزایش داد.

البته این گزینه برای کاربرانی مفید است که می‌خواهند کل آلبوم‌های موسیقی‌اشان را همیشه همراه داشته باشند یا کسانی که عاشق بازی‌هایی هستند که امروزه با حجم بالای دیتا عرضه می‌شوند. با این حجم حافظه حتی می‌توان انتظار دوربینی باکیفیت‌تر با تصاویری با حجم بالاتر را نیز داشت.

از اکسپریا یوگا همچنین تصویری منتشر شده که بازی درحال اجرا بر روی آن را به تصویر کشیده است. راستی تا یادمان نرفته بگویم که ظاهرا این جناب یوگا ضد آب و ضد گرد وغبارهم هست، قابلیتی که اگر به صورت یک استاندارد برای گوشی‌های پیشرفته در می‌آمد به نفع کاربران بود.

Source: Mobot

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. ar30 می‌گوید

    خب گیریم درست بگی اندروید با یک تک هسته ای 1.4 گیگاهرتزی هم پاسخگو باشه ولی امکاناته گوشی بالا باشه حوبیش اینه که تا 4 . 5 سال راحتی و اندروید 10 هم رویه گوشیت راحت نصب میشه!

  2. مهدی صحافي می‌گوید

    ممنون محسن جان
    به نظر من اصلا 128 هسته ای بزنه با 5 گیگابایت رم
    ولی اندروید کارش با یه تک هسته ای 1.4 گیگاهرتزی نیز به بهترین نحوی پاسخگو است