این گوشی‌های اچ.تی.سی اندروید 4.1 را دریافت خواهند کرد

یک حساب توییتری که شایعات مطرح شده توسط آن با درصد وقوع بالایی همراه بوده (مخصوصا درمورد سری لومیا نوکیا و امکانات شارژ بی‌سیم آن)، لیستی از دستگاه‌های اچ.تی.سی به‌دست آورده که بنابر ادعای او اندروید 4.1 جلی‌بین را دریافت خواهند کرد.

3

فارنت: هر نسخه جدیدی که از سیستم عامل اندروید منتشر می‌شود بدون استثناء صحبت‌های زیادی در محیط وب به همراه دارد مخصوصا وقتی در پشت این قضیه تولید‌کننده‌های مختلف با دستگاه‌های مجهز به اندروید از یک‌سو و دارندگان این گوشی‌ها (یا تبلت یا فبلت) از سوی دیگر قرار دارند و برای دریافت این بروزرسانی‌ها لحظه‌شماری می‌کنند. خب دارندگان دستگاه‌های اندرویدی اچ.تی.سی محکم بنشینند که خبری مهم برای آنها داریم.

لیستی از دستگاه‌های اچ‌تی‌سی که به روزرسانی اندروید 4.1 جلی‌بین را دریافت می‌کنند به بیرون درز کرده‌است. به‌طور معمول از زمان انتشار نسخه‌ای از سیستم‌عامل اندروید تا دریافت این بروزرسانی بر‌روی دستگاه‌های مختلف، ماه‌ها زمان لازم است که البته بعضی اوقات این تاخیر به‌دلیل روابط پیچیده اپراتورهای موبایل و سازندگان این دستگاه‌ها به وقوع می‌پیوندد.

Football4PDA حساب توییتری که شایعات مطرح شده توسط آن با درصد وقوع بالایی همراه بوده (مخصوصا درمورد سری لومیا نوکیا و امکانات شارژ بی‌سیم آن)، لیستی از دستگاه‌های اچ.تی.سی به‌دست آورده که بنابر ادعای او اندروید 4.1 جلی‌بین را دریافت خواهند کرد.

البته درنظر داشته باشید که این لیست ممکن است در آینده تغییراتی هم داشته باشد اما چشم‌انداز کلی شرکت HTC را در ارائه بروزرسانی‌ها نشان می‌دهد. بدون هیچ حرف دیگری به سراغ این لیست می‌رویم.

بنابر ادعای مطرح شده در این لیست، نام دستگاه‌های شرکت اچ.تی.سی که اندروید جلی بین را دریافت خواهند کرد به شرح ذیل است:

HTC One X+ (Evitare)، HTC One XL (Evita)، HTC Droid Incredible 4G LTE (Fireball)، HTC EVO 4G LTE (Jewel)، HTC One SV (K2)، HTC One VX (Totem C2)، HTC One S (Ville)، HTC One S C2 (Ville C2)، HTC J ISW13HT (Valente)

البته دریافت این به‌روزرسانی توسط HTC One X پیش از این اعلام شده بود اما چیزی که مشخص است این است که گوشی‌های هوشمندی مانند HTC Sensation و Desire X در این لیست جایی ندارند.

اچ.تی.سی قبلا اعلام کرده بود که دستگاه‌هایی که حافظه رمی معادل 512 مگابایت یا کمتر دارند مطمئنا به‌روز رسانی جلی‌بین را دریافت نخواهند کرد و حالا به نظر می‌رسد دستگاه‌هایی که بیشتر از 512 مگابایت رم دارند در زمان پایانی به‌روز رسانی، آن را دریافت خواهند کرد.

Source: AndroidPit

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. omid می‌گوید

    واسه سنسیشن کی میاد؟

  2. omid می‌گوید

    چرتو پرت نگین desier x به 4.1.2 اپدیت شده . یه ماه پیش . 92.5.7

    1. محسن صحافی می‌گوید

      بد نبود تاریخ خبر رو هم ملاحظه می کردید!