اپل صدرنشین آزمون عمر شارژ باطری تبلت‌های موجود در بازار

معمولا هنگام انتخاب یک تبلت با وجود راهنماهای خرید گوناگون یکی از گزینه‌هایی که باید به آن توجه بیشتری کنیم. عمر باطری این دستگاه‌هاست و معمولا به دنبال تبلتی هستیم که در شرایط سخت ما را تنها نگذارد و مدت زمان بیشتری بتواند ما را پشتیبانی کند.

0

فارنت: معمولا در تبلت‌ها که صفحه نمایش آنها از اندازه یک گوشی بالاتر می‌رود اندازه عمر شارژ باطری نیز رو به کاهش می‌رود.  البته این بدان معنا نیست که بخواهیم اندازه عمر باطری یک گوشی و حتی یک فبلت را با یک تبلت مقایسه کنیم چرا که اصولااندازه باطری هر کدام از این دو دستگاه با یکدیگر متفاوت است و بنابراین انتظار ما از آنها نیز متفاوت خواهد بود.

از سویی دیگر هنگام انتخاب یک تبلت با وجود راهنماهای خرید گوناگون یکی از گزینه‌هایی که باید به آن توجه بیشتری کنیم. عمر باطری این دستگاه‌هاست و معمولا به دنبال تبلتی هستیم که در شرایط سخت ما را تنها نگذارد و مدت زمان بیشتری بتواندما را پشتیبانی کند.

تمام این حرف‌ها را زدیم تا بگوئیم که اگر به دنبال مقایسه‌ای میان عمر شارژ باطری‌ها هستید وبلاگ تچ‌‌دیلی (TechDaily) آزمایش‌هایی بر ‌روی مدل‌های متفاوتی از تبلت‌ها انجام داده و نتایج آن را منتشر کرده است.

نتیجه این آزمایش‌ها نشان‌ می‌دهد آی‌پد اپل با به ثبت رساندن زمان 811 دقیقه در حالی‌که با ‌استفاده از وای‌فای به مرور وب پرداخته می‌شد در صدر قرار دارد که این زمان برای تبلت‌های 10 اینچی دیگر کمتر از ‌این مقدار است. در رده دوم هم دیگر محصول اپل یعنی آی‌پد 2 قرار دارد که زمان 590 دقیقه را به ثبت رسانده است.

بنابر نتایج بدست آمده از این آزمایش در مقام مقایسه میان تبلت‌های 7 اینچی نیز آی‌پد مینی با 738 دقیقه وبگردی با وای‌فای در صدر قرار‌دارد و زمان‌های بدست امده توسط سایر تبلت‌ها را نیز می‌توانید مشاهده کنید.

وبلاگ تچ‌دیلی ضمن انتشار نتایج این آزمایش تاکید کرده است که تست‌ها در شرایط یکسان و نور یکسان صفحه‌نمایش انجام شده‌اند و اگرچه مرجع منتشر کننده این تایج چندان معتبر نیست اما تاحدی می‌تواند به نتایج قابل انتظار کاربران نزدیک باشد.

Source: TechDaily

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.