کوالکام از دو پردازنده اختصاصی برای بازار چین خبر داد

این تراشه‌های جدید MSM8626‌ وMSM8226 نام دارند و از پردازشگر 4‌هسته‌ای و تکنولوژی 28 نانومتری بهره می‌برند (کوالکام این را برای Krait در نظر گرفته‌است) اما فرکانس این محصولات هنوز اعلام نشده‌است.

0

فارنت: کوالکام دو تراشه  SnapdragonS4 بهینه شده برای بازار چین را معرفی کرد. هر‌دو تراشه از سی‌پی‌یو 4 هسته‌ای و جی‌پی‌یو Adreon 305 و یک فرستنده‌،‌گیرنده که از سیستم‌های بی‌سیم کشور چین پشتیبانی می‌کند بهره می‌برند.

این تراشه‌های جدید MSM8626‌ و MSM8226 نام دارند و از پردازشگر 4‌هسته‌ای و تکنولوژی 28 نانومتری بهره می‌برند (کوالکام این را برای Krait در نظر گرفته‌است) اما فرکانس این محصولات هنوز اعلام نشده‌است. سی‌پی‌یو با جی‌پی‌یو Adreon 305 همراه شده‌ است که این تراشه از دوربین‌هایی تا 13 مگاپیکسل و فیلمبرداری فول اچ‌دی پشتیبانی می‌کند.

همچنین از فرستنده،گیرنده WRT2605 استفاده شده که از قابلیت استفاده از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند و در شبکه‌های TD-SCDMA، CDMA 1XAdv HSPA+ می‌توان از آن بهره‌برداری کرد. همچنین از GPS، GLONASS و Beidou (معادل چینی طراحی GPS) پشتیبانی می‌کند.

تراشه ارتباطی کوچکتر بوده و 40 درصد کمتر از نسخه‌های قبلی‌اش انرژی مصرف می‌کند. Qualcomm MSM8226 و MSM8626 در نیمه دوم سال آینده نمونه‌برداری خواهند‌ شد و در Qualcomm Reference Design در دسترس قرار خواهند گرفت.

Source: GsmArena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.