پرینتر جدید اچ.پی اینترنت را هم به اشتراک می‌گذارد

پرینتر جدید اچ.پی اجازه دسترسی همزمان تا 8 نفر برای اتصال دستگاههای خود به اینترنت به صورت بی‌سیم را فراهم می‌کند و البته بعنوان یک پرینتر چند‌کاره این دستگاه قابلیت‌هایی از قبیل پرینت، کپی، اسکن را نیز برای شما به ارمغان می‌آورد.

0

فارنت: شرکت اچ.‌پی پرینتری عرضه کرده که از آن می‌توان برای به اشتراک‌گذاری اینترنت با استفاده از قابلیت وای‌فای استفاده‌‌کرد. این پرینتر در حال حاضر در کشورهای چین و هند به بازار عرضه شده است.

پرینتر جدید اچ.پی با نام تجاری HP Hotspot Laser Jet Pro M1218nfs MFP اجازه دسترسی همزمان تا 8 نفر برای اتصال دستگاههای خود به اینترنت به صورت بی‌سیم را فراهم می‌کند و البته بعنوان یک پرینتر چند‌کاره این دستگاه قابلیت‌هایی از قبیل پرینت، کپی، اسکن را نیز برای شما به ارمغان می‌آورد.

این دستگاه گزینه‌هایی هم برای پرینت بی‌سیم دارد که شامل Apple AirPrint، HP ePrint و HP wireless direct می‌شود. اچ.پی برای آسانتر کردن روند راه‌اندازی و نصب این دستگاه آن را بی‌نیاز از نصب هر نوع نرم‌افزاری نموده است.

این چاپگر گفته‌ می‌شود محصول تحقیقات مشترک آمریکا و برخی کشورهای دیگر است برای استفاده در محیط‌هایی که به اصطلاح (SOHO (Small Office ,Home Office نامیده می‌شوند طراحی شده که عمدتا در این گونه کسب و کارها از یک تا نه نفر در یک مکان اشتغال دارند.

نیتین هیراناندانی مدیر دفتر شرکت اچ.پی در هند در این خصوص می‌گوید: این پرینتر، یک دستگاه همه‌کاره جدید است که با عرضه‌اش نقشی کاملا متفاوت برای پرینترهایی که در محیط‌های ذکر‌شده به کار گرفته‌ می‌شوند تعریف می‌کند. فروش این پرینتر در هند و چین با قیمتی معادل 334 دلار آغاز شده است اما هنوز جزییاتی از زمان عرضه سراسری این محصول اعلام نشده است.

Source: Cnet

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.