شروع به کار شبکه اجتماعی مایکروسافت Socl به صورت آزمایشی

شاید پیش از این چیزی در مورد شبکه اجتماعی مایکروسافت با آدرس So.Cl شنیده باشید؛ این شبکه اجتماعی متفاوت امروز رسماً به صورت آزمایشی برای استفاده عموم افتتاح شد و می‌توانید هم اکنون از امکانات آن بهره ببرید.

1

فارنت: شاید پیش از این چیزی در مورد شبکه اجتماعی مایکروسافت با آدرس So.Cl شنیده باشید؛ این شبکه اجتماعی متفاوت امروز رسماً به صورت آزمایشی برای استفاده عموم افتتاح شد و می‌توانید هم اکنون از امکانات آن بهره ببرید.

شبکه اجتماعی Socl در حقیقت یک شبکه اجتماعی کامل مانند فیس‌بوک و یا گوگل پلاس نیست بلکه برای ساختن اکانت در آن می‌توانید از اکانت فیس‌بوک یا مایکروسافت خود استفاده کنید. البته این شبکه اجتماعی پیش از این نیز قابل استفاده بود اما امروز با تغییراتی به صورت رسمی شروع به کار کرده است. محیط کاربری جدد So.cl برخلاف نسخه ماه گذشته که به فیس‌بوک شباهت داشت بیشتر شبیه به پینترست شده است.

در Socl برای پست مطالب جدید از قابلیت جستجوی بینگ مایکروسافت کمک گرفته و موضوعی را جستجو می کنید؛ سپس با تصاویر، لینک‌ها و ویدئوهایی مواجه می‌شوید که می‌توانید از چندتای آن‌ها کمک گرفته و یک پست به سبک کاشی‌های ویندوزفون بسازید. همچنین هنگامی که قصد کامنت گذاشتن روی پست‌های دیگران را دارید می‌توانید با انتخاب گزینه “Riff on this post” پستی با همان مضمون را از روی جستجوی آن موضوع منتشر کنید.

به نظر می‌رسد Socl هنوز راه زیادی را برای رقابت با دیگر شبکه‌های اجتماعی در پیش دارد چرا که هنوز خبری از گروه دوستان و تنظیمات امنیتی زیادی مانند فیس‌بوک و گوگل پلاس نیست. در کل می‌توان Socl را ترکیبی از ردیت، فیس‌بوک و پینترست ارزیابی کرد که ارزش یک بار امتحان کردن را دارد؛ کافیست به آدرس so.cl سری بزنید و با اکانت مایکروسافت و یا فیس‌بوک یک اکانت برای خودتان بسازید.

Source: TheVerge

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. SayyidAli Fallah می‌گوید

    واقعا امان از این مایکروسافت…مثل اینکه واقعا دوباره میخواد به اوج برگرده…با بینگش میخواد گوگل و نابود کنه و با اوتلوک میخواد یاهو رو ضربه فنی کنه و با اینیکیش میخواد فیسبوکو از گردونه خارج کنه و با 720 هم میخواد رویای پلی استیشن رو از سونی بگیره و بقیه رقبا…از این به بعد باید منتظر باشیم ببینیم واقعا ام اس میتونه یا نه داره ظاهرفریبی میکنه…بیچاره ما کاربرا که مثل توپ فوتبال هر دفعه باید تن به پای یکی بدیم یه مدت پای مایکروسافت یه مدت پای گوگل یه مدت یاهو یه مدت اپل دوباره میچرخه یه مدت مایکروسافت و وای از این بازی که نظام سرمایه داری به سرمون داره میاره.