رونمایی بی‌سر و صدای نوکیا از مدل جدید 114

چندی است که دیگر نوکیا برای رونمایی از تلفن‌های همراه جدید خود سر و صدایی بپا نمی‌کند و نوکیا 114 هم جزو این گوشی‌هاست که این بار توسط یکی از مدیران وب‌سایت هندی نوکیا معرفی شده است.

0

فارنت:چندی است که دیگر نوکیا برای رونمایی از تلفن‌های همراه جدید خود سر و صدایی برپا نمی‌کند و نوکیا 114 هم جزو این دسته گوشی‌هاست که این بار توسط یکی از مدیران وب‌سایت هندی نوکیا معرفی شده است.

نوکیا در ماه گذشته از مدل 109 خود نیر رونمایی کرد که آن هم مانند مدل جدید جزو دسته ارزان‌قیمت‌هاست و البته طبق گفته ما معرفی آن تلفن همراه نیز چندان سر و صدایی نداشت.

همانند مدل 109، مدل 114 نیز دقیقا به همان اندازه و با همان طراحی و قطر 1.8 اینچی است با این تفاوت که دو سیم کارته و در حدود چند گرم سنگین‌تر است و هر دو دارای صفحه نمایش یکسان 65 هزار رنگ با تفکیک‌پذیری 160 در 128 پیکسل است اما خب دارای قابلیت‌های بیشتری نسبت به مدل 109 نیز است.

مثلا از مهم‌ترین نکات تفاوت نوکیا 114 دارا بودن باتری mAh 1080 است هر چند دارای زمان آماده به کار کمتری در حدود 20 درصد است که البته به خاطر قابلیت دو سیم کارت بودن نیز قابل درک است. نوکیا 114 دارای دوربین VGA با قابلیت فیلمبرداری QCIF و همچنین بلوتوث 2.1 است.

به نظر می‌رسد این تلفن همراه نیز همانند مدل 112 که دارای باتری بزرگتر و صفحه نمایش کمی بزرگتر است تنها در کشور هند به فروش برسد هر چند طبق ادعای مدیر هندی وب سایت نوکیا این شرکت فنلاندی هیچ برنامه‌ای برای عرضه گوشی در ماه جاری ندارد.

Source:Gsmarena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.