رشد عجیب مک، سیری و اپل در لیست نام‌های محبوب کودکان آمریکایی!

با وجود اینکه این نام‌ها در بالای لیست محبوبترین نام‌های آمریکایی قرار ندارند اما به طور مثال نام اپل توانسته نسبت به سال گذشته در این جدول رتبه خود را 50 درصد بهبود ببخشد و 585 رتبه بالا بیاید.

0

فارنت: پدران و مادران در سراسر جهان گاهی در هنگام انتخاب نام فرزندان خود خبرساز شده‌اند وحالا ظاهرا در دنیای که روز‌به‌روز به دیجیتالیزه شدن آن اضافه می‌شود باید انتظار داشته باشیم که نام‌هایی مانند مک، سیری و اپل در لیست نام‌های در حال رشد نوزادان تازه متولد شده آمریکایی در 12 ماه گذشته قرار بگیرند.

با وجود اینکه این نام‌ها در بالای لیست محبوبترین نام‌های آمریکایی قرار ندارند اما به طور مثال نام اپل توانسته نسبت به سال گذشته در این جدول رتبه خود را 50 درصد بهبود ببخشد و 585 رتبه بالا بیاید. این در حالیست که ظاهرا تعداد پدران و مادرانی که کودک خود را در اینده مک صدا خواهند زد رو به افزایش است چرا که این نام نیز نسبت به سال گذشته توانسته 12 درصد رشد را به خود اختصاص دهد.

سیری نام دستیار صوتی اپل که عرضه آن به اندازه کافی سر و صدا به پا کرد نیز نام دیگریست که ظاهرا از اقبال خوبی برخوردار شده است. این نام ظاهرا چون در فرهنگ زبان نروژی به معنای ملکه زیبا است باید از اقبال بیشتری برخوردار شود و حالا نیز شاهد رشد 5 درصدی در لیست محبوبترین نام‌های دخترانه سال 2012 ایالات متحده است.

اگر چه پیش از این به منفورترین کارمند اپل اشاره کرده بودیم که بی ارتباط با نام سامسونگ نبود اما در لیست اعلام شده از سوی موسسه آمارگیری بی‌بی سنتر فعلا از محبوبیت نام‌های مرتبط با گوگل و سامسونگ مانند نکسوس و اس‌-وویس و یا اتیو خبری نیست که البته کاملا قابل انتظار است. به‌هر حال ظاهرا با وجود سال نه‌چندان خوب اپل در عرضه محصولات فناوری، این شرکت حداقل در این لیست توانسته آبروداری کرده و محبوبیت خود را به رُخ بکشید البته شاید با ظهور نام‌های مرتبط با رُقبا شاهد شکایت این شرکت در عرصه دیگری هم باشیم!

Source: TheNextWeb

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.