دادگاهی در هلند: سامسونگ باید روزانه 120 هزار دلار به اپل پرداخت کند!

یک دادگاه در هلند با ممنوعیت واردات محصولات سامسونگ به این کشور اعلام کرده است که سامسونگ در ازای هر روز تخلف از این حکم باید به شرکت اپل 120 هزار دلار غرامت پرداخت کند.

4

فارنت: احتمالا این روزها مدیران ارشد شرکت سامسونگ روزهای سخت و غیرقابل باوری را می‌گذرانند چرا که پس از اینکه چند هفته پیش مدیر ارش بخش موبایل شرکت سامسونگ از ادامه جنگ حقوقی این شرکت با اپل و عقب ننشستن این شرکت در این بازی بزرگ و جدی خبر داد، دادگاهی در هلند امروز حکم جدیدی را صادر کرد که در واقع امتیاز دیگری به نفع اپل و جنگ فیمابین دو شرکت است.

این دادگاه هلندی به طور خاص واردات انواع دستگاه‌های گلکسی که در آنها و در بخش گالری عکس از قابلیت لمسی برای جستجو و پیمایش در بین تصاویر استفاده می‌شود را ممنوع کرده است. بنابراین عرضه هر دستگاهی که از اندروید 2.2.1 به بالا بهره برده و از نرم‌افزار گالری عکس اختصاصی سامسونگ بهره می‌برند در کشور هلند رسما قاچاق و کالای بدون مجوز محسوب می‌شوند.

این دادگاه همچنین در حکم خود تاکید کرده است که شرکت سامسونگ در ازای تخلف از این حکم به ازای هر روز باید 120 هزار دلار به شرکت اپل غرامت پرداخت کند. ظاهرا این جنگ پتنت را پایانی نیست!

Source: Gizmodo

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. حسین می‌گوید

    جستجو و پیمایش در بین تصاویر به صورت لمسی یک پتنت محسوب میشه :)) واقعآ که

  2. محمودرضا می‌گوید

    فک کنم چند وقت دیگه هر کسی گوشی بزنه اپل میاد ادعا میکنه از رو من تقلید کرده و خسارت می خواد

  3. جواد می‌گوید

    دستگاه هایی که 2.2.1 تا قبل 4 هستن جزو این حکم حساب میشه. چون سامسونگ تو نسخه 4 این مشکل رو حل کرد

  4. رضا می‌گوید

    اپل هم دیگه شورشو دراورده کجای این رقابت منصفانه است!؟