تصاویری از نخستین گالری عکس سه‌بعدی در تلویزیون‌های بدون قاب ال‌جی

شرکت ال‌جی، این رقابت را بین دانشجویان هنر دانشگاه تهران تدارک دید که در جریان آن تعداد 80 نفر از دانشجویان هنر دانشگاه تهران شرکت نمودند تا در نهایت از میان بیش از یکصد اثر سه‌بعدی برگزیده، 3 عکس به عنوان بهترین‌ها انتخاب شود.

3
فارنت:شرکت‌های ال جی و گلدیران با همکاری دانشگاه تهران، ‌نخستین «گالری عکس سه‌بعدی در تلویزیون‌های بدون قاب ال‌جی» را در پایتخت برگزار نموده‌اند که در این نمایشگاه برای اولین بار در سطح کشور آثار خلاقانه 3 بعدی عکاسان در قاب تلویزیون‌های سه‌بعدی ال‌جی قرار گرفته است.

اگر هنوز دنیای سه بعدی را در تلویزیون‌های سه بعدی تجربه نکرده‌اید و دوست دارید این تصاویر واقعا خلاقانه و یا بهتر بگویم واقعا سه‌بعدی را تجربه کنید از امروز تا دهم آذر ماه فرصت دارید به نگارخانه پردیس دانشگاه تهران مراجعه کنید. ساعت کار نگارخانه از ساعت 16 الی 20 و بازدید برای عموم آزاد است.

برای کسب اطلاعات بیشتر از چند و چون این نمایشگاه به اینجا بروید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. LGNO1 می‌گوید

    سلام
    در حال حاضر همین روند مثبت در حال ادامه هست و نمایشگاه و مسابقه عکاسی سه بعدی ال جی در مشهد نیز بزودی برگزار میشود.
    علاقه مندان میتوانند در آدرس http://3d.lgnews.ir اطلاعات بیشتر را کسب نمایند

  2. محمدرضا می‌گوید

    من امروز صبح رفتم دانشگاه و کارها رو دیدم. چیزی که به نظرم باید بگم اینه که اگه هزار بار دیگه هم این مسابقه رو برگزار کنن برندگانش احتمالا با هم متفاوت باشند. نزدیکی کارها در برخی موارد مطمئنا نحوه قضاوت رو خیلی سخت کرده. خسته نباشید

  3. ميراث می‌گوید

    من نمایشگاه رو رفتم. تا حالا عکس سه بعدی از نزدیک ندیده بودیم که اونو هم دیدیم. ایده قشنگی بود