ده گوشی Xperia Neo L؛ جایزه برندگان دور دوم مسابقه موبایل آنلاین سونی

در این مسابقه همانند دوره قبلی، یک گوشی هوشمند Sony Xperia neo L به شرکت‌کنندگان داده می‌شود البته یک گوشی مجازی و شما باید برای نگهداری این گوشی کارهایی انجام دهید تا بتوانید با انجام آن کارها امتیاز کسب کنید.

4

سونی موبایل چند ماه پیش اقدام به برگزاری یک مسابقه سرگرمی با گوشی‌های اکسپریا neo L خود کرد. مسابقه‌ای که با استقبال زیادی هم از سوی کاربران روبرو شد و همین استقبال سبب شد تا سونی برای بار دیگر تصمیم به برگزاری این مسابقه گرفته و دوباره کاربران را برای یک ماجراجویی هیجان‌انگیز دعوت کند.

در این مسابقه همانند دوره قبلی، یک گوشی هوشمند Sony Xperia neo L به شرکت‌کنندگان داده می‌شود البته یک گوشی مجازی و شما باید برای نگهداری این گوشی کارهایی انجام دهید تا بتوانید با انجام آن کارها امتیاز کسب کنید. دور جدید مسابقه بسیار شبیه به مسابقه قبلی است و تنها تفاوت آن در این است که این بار بازی مسابقه ارتقا پیدا کرده و رنگ و روی تازه‌ای به خودش گرفته است.

خبر خوب برای شرکت‌کنندگان در دور قبلی که برنده نشده‌اند این است که سونی موبایل اعلام کرده است که اگر در مسابقه قبلی شرکت کرده و برنده نشده باشید، بخشی از امتیاز شما از مسابقه قبلی، همچنان در مسابقه جدید برای شما محفوظ باقی خواهد ماند و این بار شانس بیشتری دارید که برنده مسابقه باشید.

این مسابقه از چهارشنبه 8 آذر در وب‌سایت رسمی مسابقه به آدرس www.neol.ir شروع و 18 روز نیز ادامه خواهد داشت. یادتان باشد شما باید پس از ثبت نام در وب سایت مسابقه، در این 18 روز از گوشی مجازی خود مراقبت کرده و در مدت برگزاری مسابقه مرتبا به سایت سر زده و قوانین و مقررات مسابقه را به خوبی رعایت کنید و روند مسابقه را به خوبی ادامه دهید تا یکی از 10 برنده گوشی Sony Xperia neo L باشید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. arvin می‌گوید

    هیچ

  2. مریم می‌گوید

    چطور میشه تو مسابقه شرکت کرد؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      این مسابقه مدت هاست به پایان رسیده. به تاریخ مطلب دقت کنید متوجه این موضوع خواهید شد. موفق باشید

  3. سارا می‌گوید

    Xperia Neo واقعا گوشی زیبا و متحیر کننده ایه . در اولین فرصت باید بخرمش .