روبوت جاروکش شارپ به اندروید مجهز می‌شود!

شما با این برنامه می‌توانید نقشه تمیز کردن کف اتاق و یا خانه خود را طبیعتا با در نظر گرفتن موانع موجود در محیط برای روبوت جاروبرقی ترسیم کنید و حتی تصویری از کف پوش محیط را پس از تمیز کردن خانه داشته باشید تا مطمئن شوید جناب روبوت جاروکش در کار خود کم‌کاری نکرده است!

0

فارنت: اگر شما هنوز روبات یا روبوت جاروبرقی ندارید بهتر است پیش از تصمیم برای خرید یکی از آنها نگاهی به مدل شرکت شارپ داشته باشید. روبوت‌های جاروبرقی در واقع جاروبرقی‌های هستند که بدون نیاز به کنترل انها گرداگرد محیط خانه و یا محل کار شما را گشته و همه جای زمین را تمیز می‌کنند.

حالا شارپ پا را فراتر گذاشته و با ساخت یک اپلیکیشن اندروید کنترل از راه دور روبوت جاروبرقی خود با نام کوکوروبو را راحت‌تر کرده است. شما با این برنامه می‌توانید نقشه تمیز کردن کف اتاق و یا خانه خود را طبیعتا با در نظر گرفتن موانع موجود در محیط برای روبوت جاروبرقی ترسیم کنید و حتی تصویری از کف پوش محیط را پس از تمیز کردن خانه داشته باشید تا مطمئن شوید جناب روبوت جاروکش در کار خود کم‌کاری نکرده است!

این پایان کار این برنامه نیست و اگر یک کنترلر افزودنی این برنامه را به گوشی خود وصل کنید به طور همزمان می‌توانید سایر دستگاه‌های شارپ خانه خود مانند تلویزیون، سیستم‌های تهویه هوا و لامپ‌های ال.ئی.دی را کنترل کنید.

همزمان با عرضه این برنامه شارپ از یک مدل کوچکتر روبوت جاروبرقی خود با نام RX-V60 رونمایی کرده  که تقریبا 4.7 سانتیمتر از اندازه قبلی کوچکتر شده است و خب همین اندازه قدرت مانور دستگاه را در جاهای تنگ‌تر بهتر می‌کند. نمی‌دانم از این دستگاه‌ها در بازار ایران هم یافت می‌شود یا خیر اما به هر حال مدل جدید روبوت جاروکش شارپ به قیمت 900 دلار از هفته سوم دسامبر (ماه آینده) در ژاپن آغاز خواهد شد.

Source: Engadget

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.