کارت ویزیت منفورترین کارمند اپل در سراسر جهان! [عکس]

فکر می‌کنید وقتی نام یک کارمند از یکی از دو شرکت هم‌نام با شرکت رقیب باشد چه اتفاقی رخ خواهد داد. نه! ظاهرا هیچ اتفاقی رخ نداده و به نظر ما رخ هم نخواهد داد. تیتری که برای این مطلب انتخاب کردیم کاملا جنبه طنز داشت اما خب وقتی نام یکی از کارمندان شرکت اپل در ونکوور کانادا سامسونگ باشد چاره‌ای جز انتخاب این تیتر برای ما باقی نگذاشت!

6

فارنت: خب این روزها کسی نیست که از جنگ و جدال حقوقی سامسونگ و اپل بی‌خبر باشد که گاهی پای آنها به همین کادر کوچک کامنت مطالب فارنت هم باز می‌شود. هر روز ابعاد جدیدی به دعوای حقوقی این دو شرکت اضافه می‌شود گاهی اوقات اپل برنده ماجراست و  سامسونگ مجبور به پرداخت جریمه میلیاردی می‌شود و خب گاهی اوقات هم اپل حتی مجبور به عذرخواهی رسمی و اذعان به این مساله شده که سامسونگ از روی ما کپی نکرده است!

در این میان فکر می‌کنید وقتی نام یک کارمند از یکی از دو شرکت  هم‌نام با شرکت رقیب باشد چه اتفاقی رخ خواهد داد. نه! ظاهرا هیچ اتفاقی رخ نداده و به نظر ما رخ هم نخواهد داد. تیتری که برای این مطلب انتخاب کردیم کاملا جنبه طنز داشت اما خب وقتی نام یکی از کارمندان شرکت اپل در ونکوور کانادا سامسونگ باشد چاره‌ای جز انتخاب این تیتر برای ما باقی نگذاشت!

داستان انتشار تصویر این کارت ویزیت هم این است که ظاهرا کارمند مورد نظر در انتخاب محصول مورد نظر یک خانم به او کمک کرده و همسر او برای قدردانی تصویر کارت ویزیت او را هبه عنوان آقای سام‌سونگ کارشناس فروش شرکت اپل منتشر کرده است! به هر حال تلاقی جالبیست!

Source: Gizmodo

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

6 نظر برای این مطلب
  1. farshid samadi می‌گوید

    vagean samasung fek mikone be apple mitone berese ama samasung ha che gad charime bede hageshe bayad tanbih beshe ta bedone saresho az gilimesh biron nandaze

  2. ali می‌گوید

    مثل اینکه شما خبر نداری که سامسونگ در دادگاه تجدید نظر حکم رو برگردوند و هیچ جریمه ای رو پرداخت نکرد

    1. محمدرضا می‌گوید

      علی آقا.. ظاهرا فقط شما خبر داری.. یه لینکی چیزی رو کن مارو بی خبر نذار دی:

  3. رضا محبی می‌گوید

    حساب کن موقع معرفیش تو فروشگاه اپل میگه: آی ام سام.. سام سونگ :)

  4. منصور می‌گوید

    آقا من بررسی کردم این آقای سام سونگ (که هنوز معلوم نیست از چه نوعیه تلویزیون، ال سی دی یا یکی از همین گلکسی ها دی: ) در واقع به عمه همسر اون کسی که عکس کارت ویزیت رو منتشر کرده کمک کرده خبر رو درست منتشر کنید.
    Sam Sung was helping his wife’s aunt

    1. محمدرضا می‌گوید

      حالا چه فرقی تو معامله داره آقا :) گیر دادی ها