معرفی کتاب/ آشنایی با امکانات جدید در فتوشاپ 6 (Photoshop CS6)

به هر حال به محض این که بر روی فتوشاپ دست بگذارید باید خود را صاحب یک نرم‌افزار ویرایش عکس فوق‌العاده بدانید و دلیل نوشتن این راهنماها و کتاب‌ها این است که به شما کمک شود تا بتوانید تجربه‌ای آسان‌تر و بهتر را با این گونه نرم‌افزارها داشته باشید.

0

فارنت: حتی اگر تا حالا هرگز از فتوشاپ استفاده نکرده باشید مطمئنا راجب آن مطالبی شنیده‌اید.این نرم‌افزار آن قدر شهرت و محبوبیت کسب کرده که افراد اسم آن را به عنوان فعل به کار می‌برند و منظورشان از فوتوشاپ کردن یک عکس، ویرایش آن است. کسانی که در این نرم‌افزار سری در سرها دارند همچنان تاکید می‌کنند که از این نرم‌افزار هر چه قدر هم بدانید باز هم چیزی از آن نمی‌دانید چون چیزهای بسیاری برای یاد گرفتن باقی مانده است. این را بگذارید در کنار اینکه هر چند وقت یکبار نسخه جدیدی از این نرم‌افزار از راه می‌رسد و این فاصله هر روز در حال بیشتر شدن است.

خب حالا راه‌حل چیست!؟ امروز می‌خواهیم کتابی به شما معرفی کنیم تا از همان فاصله‌ای که در پاراگراف بالا از آن حرف زدیم کم کنیم. کتاب آشنایی با امکانات جدید در فتوشاپ ۶ ( Photoshop CS6 ) کتابی است که وقتی خواندن ان را تجربه کنید متوجه خواهید شد که پاسخ بسیاری از سوالات خود را یافته‌اید.

در مقایسه با آپدیت‌های پیشین، CS6 یک انقلاب به نظر می‌رسد. این نسخه در رابطه با رابط کاربری و کارایی فتوشاپ بهبودهایی را اعمال کرده است. ابزارهای جادویی دیگری هم وجود دارند که فضای کار شما را جذاب‌تر می‌کنند و همین جا باید از دوستانمان در شرکت ادوبی تشکر کنیم که این قدر به بازخوردهای کاربران توجه می‌کنند!

در این کتاب که دارای هفت قسمت کلی مقدمه، نکته ها و ترفندها ، تنظیم تصاویر و افزایش سرعت کارایی Photoshop CS6 است شما با قابلیت‌های جدید در فتوشاپ CS6 آشنا خواهید شد و طرز استفاده از آنها را فرا خواهید گرفت.  به هر حال به محض این که بر روی فتوشاپ دست بگذارید باید خود را صاحب یک نرم‌افزار ویرایش عکس فوق‌العاده بدانید و دلیل نوشتن این راهنماها و کتاب‌ها این است که به شما کمک شود تا بتوانید تجربه‌ای آسان‌تر و بهتر را با این گونه نرم‌افزارها داشته باشید.

برای دریافت این کتاب می‌توانید به اینجا بروید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.