جیلبریک پایدار iOS6 در راه است

P0sixninja از افراد تیم توسعه Chronic Dev Team در یک توئیت اعلام کرده است که خبرهای خوبی از جیلبریک پایدار یا همان آنتترد iOS6 در راه است.

0

فارنت: P0sixninja از افراد تیم توسعه Chronic Dev Team در یک توئیت اعلام کرده است که خبرهای خوبی از جیلبریک پایدار یا همان آنتترد iOS6 در راه است.

بعد از مدت‌ها کار طاقت‌فرسا و البته جر و بحث‌های فراوان او موفق شده است تا بوت رام و همچنین کلید رمزگشایی را برای پردازنده های A5/A5X/A6/A6X کشف کند و بدین ترتیب راه حلی پیدا شده است تا بتوان یک جیلبریک پایدار برای iOS6 ارائه شود.

انتظار می‌رود که جیلبریک برای تمامی دستگاه‌هایی که iOS6 برای آن ریلیز شده است مانند آیفون 5، آیفون 4s، آیفون 4، آیفون 3GS، آی‌پادتاچ 4 و 5 و همچنین آی‌پد 2 و 3 ارائه شود و طبق معمول آنتترد خواهد بود.

به هر حال باید به زودی منتظر ارائه جیلبریک نهایی و پایدار برای iOS6 باشیم و این یک خبر خوب برای کسانی که جیلبریک کرده و نرم‌افزار کپی نصب می‌کنند به خصوص جامعه ایرانی است.

Source: pandaapp

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.