یک «عینک گوگل» رایگان ارمغان آتش گرفتن تبلت «نکسوس 7» کاربر چینی!

یک کاربر چینی تصاویری از تبلت «نکسوس 7» آتش گرفته خود را در فروم معروف بایدو (جایگزین وطنی چینی‌ها به جای گوگل!) منتشر کرد و ادعا کرد که این تبلت در هنگام اتصال به شارژر اریجینال خود و در حال شارژ شدن به این وضعیت درآمده و آتش گرفته است. تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که این تبلت مخصوصا در قاب پشتی خود کاملا بر اثر حرارت آسیب دیده و سوخته است.

1

برای هر کسی که تجربه استفاده از وسایل الکتریکی را داشته باشد این موضوع قابل قبول است که حالا به هر دلیل که حتی می‌تواند ناشی از استفاده از منبع الکتریکی غیراستاندارد باشد ابزار و وسایل دیجیتال کنونی استعداد عجیبی در آتش گرفتن دارند و در کنار اخبار بسیاری که از آتش گرفتن این دستگاه‌ها می‌شنویم، توصیه‌های بسیاری نیز در خصوص احتیاط در برخورد با دستگاه‌های دیجیتال در حال شارژ به گوش‌مان می‌رسد.

در هر صورت ما چه داستان این کاربر ناشناس چینی را باور کنیم یا نکنیم، که البته با توجه به تصاویر منتشر شده چاره‌ای جز باور کردن آن نداریم، ظاهرا شرکت ایسوس آن را کاملا قابل قبول دانسته و در جبران این ماجرا علاوه بر تعویض تبلت این کاربر به او یک ست عینک گوگل نیز هدیه داده است.

این هدیه شرکت ایسوس را اگر باور کنیم و بخواهیم به جز مشتری‌مداری این شرکت تعریف کنیم نهایتا به این موضوع می‌رسیم که گوگل نیز علاقه‌ای به رسانه‌ای شدن این موضوع یعنی خودسوزی و آتش گرفتن محبوب‌ترین تبلت هفت اینچی جهان ندارد.

Source: Cnet

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. zahra می‌گوید

    منم یک تبلت دارم ، میخوام بسوزنمش بدون اثار جنایت کسی یه راه سراغ داره؟
    :دیییییی