چین سرانجام با ورود کنسول بازی PS3 به این کشور موافقت کرد

کشور چین از سال 2000 ورود هرگونه کنسول بازی به این کشور را ممنوع کرده است. دلیل این اقدام همچنان محرمانه باقیمانده است و شاید دولت این کشور علاقه‌ای به این ندارد که شهروندان جوانش ساعت‌ها در برابر تلویزیون و بازی‌های ویدیوئی جاخوش کنند.

3

فارنت: شاید شما هم مانند من تازه خبردار شده باشید که کشور چین از سال 2000 ورود هرگونه کنسول بازی به این کشور را ممنوع کرده است. دلیل این اقدام همچنان محرمانه باقیمانده است و شاید دولت این کشور علاقه‌ای به این ندارد که شهروندان جوانش ساعت‌ها در برابر تلویزیون و بازی‌های ویدیوئی جاخوش کنند، کاری که اکنون در گیم‌نت‌ها به آن مشغولند و اعتیاد در آن در این کشور به مرز نگران‌کننده‌ای رسیده است.

به‌هر حال اکنون پس از شش سال از آغاز عرضه جهانی کنسول بازی PS3 شاید این کنسول بتواند اولین کنسولی باشد که این ممنوعیت را پشت سر گذاشته و وارد این کشور شود.


شرکت سونی اعلام کرده که توانسته برچسب ایمنی و سلامت را برای این کنسول دریافت کند که برای فروش در این کشور نیازمند آن بوده است. البته این بدان معنا نیست که از همین فردا شاهد عرضه این کنسول در چین باشیم اما خب به هر حال می‌توان انتظار عرضه آن را در مدت نزدیک داشت.

سونی پیش از کنسول PS3 قصد داشت کنسول بازی PS2 را در چین به عنوان یک رایانه وارد بازار کند که ظاهرا موفق نبود اما حالا شاید چینی‌ها بتوانند آخرین نسل رایانه سونی را از نزدیک لمس کنند!

Source: Geek

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. ali.z می‌گوید

    بابا چینیا رو به چه بازی کردن ؟

  2. ar30 می‌گوید

    آدم بعضی چیزارو میشنوه شاخ در میاره! xbox چطور اونم میتونه تو چین وارد بشه؟!

  3. دیگو می‌گوید

    به برادران چینی باید خسته نباشید بگوییم که با منقضی شدن نسل PS3 تازه به فکر صادر کردن مجوز این محصول افتاده اند
    چون سال اینده باید PS4 را شاهد باشیم