انتشار اولین تصاویر و مشخصات تبلت نکسوس 10 سامسونگ

پس از اینکه دیروز تصاویر مربوط به دفترچه راهنمای تبلت نکسوس 10 سامسونگ درز کرد امروز نوبت به تصاویر خود تبلت است که توجه ما را به خودش جلب کند. این 16 تصویر درز شده طراحی منتشر شده در دفترچه راهنما را تأیید کرده و مشخصات احتمالی را نیز به همراه دارد.

0

فارنت: پس از اینکه دیروز تصاویر مربوط به دفترچه راهنمای تبلت نکسوس 10 سامسونگ درز کرد امروز نوبت به تصاویر خود تبلت است که توجه ما را به خودش جلب کند. این 16 تصویر درز شده طراحی منتشر شده در دفترچه راهنما را تأیید کرده و مشخصات احتمالی را نیز به همراه دارد.

فردی که با تبلت کار کرده و تصاویر را منتشر کرده ادعا می‌کند جنس بدنه تبلت آلومینیومی بوده و حس خوبی را به کاربر منتقل می‌کند. سیستم عامل نکسوس 10 اندروید 4.2 بوده که تصاویر درز کرده شباهت زیاد آن را با اندروید 4.1 آشکار می‌کند.

پردازنده این تبلت یک پردازنده دوهسته ای Exynos 5250 سامسونگ با سرعت 1.7 گیگاهرتز خواهد بود که با توجه به معماری Cortex-A15 و پردازنده گرافیکی Mali-T604 بعید نیست که نکسوس 10 در بنچمارک‌ها حتی قوی‌ترین پردازنده‌های چهارهسته‌ای کنونی مانند Qualcomm S4 Pro را با گرافیک Adreno 320 پشت سر بگذارد. همچنین رم این دستگاه دو گیگابایت و حافظه داخلی نیز 16 گیگابایت (در این مدل خاص) اشاره شده است.

صفحه‌نمایش نکسوس 10 طبق این منبع 10.1 اینچی با فناوری Super AMOLED و وضوح فوق‌العاده 2560 در 1600 بوده که با تراکم پیکسلی 298.9 پیکسل بر اینچ حتی آیپد نسل چهارم را نیز پشت سر خواهد گذاشت. دوربین نکسوس 10 نیز 5 مگاپیکسلی با فلش LED و احتمالاً فیلم‌برداری 1080p اعلام شده و از دیگر مشخصات Nexus 10 سامسونگ ه بلوتوث 4، NFC، دو اسپیکر در جلو و عدم وجود اسلات کارت حافظه اشاره شده است.

به این ترتیب به نظر می‌رسد سامسونگ و گوگل با آماده سازی یک تبلت فوق‌العاده قدرتمند با صفحه‌نمایش حیرت‌انگیز و پردازنده فوق پرسرعت قصد دارند خریداران آیپد 4 را متقاعد به مهاجرت به اندروید کنند؛ نظر شما چیست؟ آیا شما هم مانند ما وسوسه شده‌اید؟

Source: TheVerge – BriefMobile

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.