عرضه اندروید 4.1.2 برای «وان ایکس» از امروز در آسیا

جک تانگ مدیر ارشد اچ.تی.سی در منطقه شمال آسیا در یک کنفرانس خبری اعلام کرد که بروزرسانی اندروید 4.1.2 جلی بین از امروز در منطقه آسیا در دسترس کاربران خواهد بود و همچنین این بروزرسانی برای وان اس نیز تا چندی دیگر در دسترس کاربران خواهد بود.

4

آپدیت اندروید 4.1.2 اچ تی سی وان ایکس این تلفن همراه را به آخرین نسخه اندروید یعنی 4.1.2 (البته تا قبل از کنفرانس گوگل در روز دوشنبه) مجهز خواهد کرد که در ضمن دارای جدیدترین رابط کابری سنس نیز است.

جک تانگ در ضمن اعلام کرد که این بروز رسانی برای One X+ و One S SE نیز تا 30 اکتبر در دسترس کاربران منطقه آسیا خواهد بود هر چند او اشاره ای به سایر مناطق نکرد ولی به طور یقین آپدیت اندروید 4.1.2 اچ تی سی وان ایکس به زودی برای این مناطق نیز در دسترس کاربران خواهد بود.

البته این روزها این غول تایوانی حال و روز خوبی ندارد و بر طبق جدیدترین آمار منتشر شده درآمد 3 ماهه سوم این شرکت نسبت به مدت مشابه در سال گذشته میلادی کاهشی در حدود 4.54 میلیارد دلار را نشان میدهد.

اچ تی سی جی باترفلای

به هر حال این شرکت در اندیشه صعود دوباره به قله های تلفن های همراه هوشمند با گوشیهایی همچون HTC J Butterfly  است ولی معلوم نیست که راهکار های این شرکت مثمر ثمر خواهد بود یا خیر.

Source:Gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. محمد می‌گوید

    سلام میخواستم ببینم پس کی نوبت آپدیت کردن ما میرسه سه روزه گذشته ولی هنوز خبری نیست.مرسی از اطلاع رسانیتون

  2. sadegh می‌گوید

    سلام مهدی جون تو ایران اومده یانه؟
    با خود گوش به اینترنت وصل شیم میگه یا باید به مراکز موبایل مراجعه کنیم؟

  3. علیرضا اسکندرپور شوفری می‌گوید

    دستت درد نکنه. من برم ببینم میتونم آپدیت کنم یا نه. مرسی بازم بابت اطلاع رسانی.

  4. احمد می‌گوید

    پس اپدیت اس 3 کی میاد ایران؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟