عرضه نسخه چینی آی‌پد مینی تنها یک روز بعد از رونمایی اپل!

نسخه چینی آی‌پد مینی که گوپدمینی نام دارد طبیعتا دربردارنده شباهت زیادی به آی‌پد مینی اپل است و با صفحه نمایش 8 اینچی به بازار عرضه شده است.

4

فارنت: پیش از این شرکت چینی گوفون پیش از عرضه رسمی و رونمایی از آیفون 5، نمونه مشابه (شما بخوانید تقلبی!!) از آن را به بازار عرضه کرده و حتی مدعی شده بود اگر آیفون 5 با همین شکل و شمایل به بازار عرضه شود از اپل به خاطر کپی‌کاری شکایت خواهد کرد اما حالا همین شرکت تنها یک روز پس از رونمایی از آی‌پد مینی نسخه مشابه آن را نیز به بازار عرضه کرده است.

بنابر گزارش‌های منتشر شده نسخه چینی آی‌پد مینی که گوپدمینی نام دارد طبیعتا دربردارنده شباهت زیادی به آی‌پد مینی اپل است و با صفحه نمایش 8 اینچی به بازار عرضه شده است و با وجود اینکه کاملا یک نسخه کپی‌برداری شده است از یک صفحه نمایش با وضوح 1024 در 768 پیکسل، یک پردازنده دو هسته‌ای 1.4 گیگاهرتزی، یک دوربین دو مگاپیکسلی در پشت برخوردار است و تنها نقطه تقابل آن با محصول اصلی را می‌توان برخورداری این دستگاه از اندروید 4.1 دانست.

بهترین خبر برای هموطنان علاقمند به محصولات چینی اینکه این محصول از ماه آینده و با قیمت تنها 99 دلار به بازار عرضه شده و احتمالا بازارهای کشورمان را نیز تسخیر خواهد کرد!

Source: BGR

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. امید می‌گوید

    یک نفر برای من اورده خیلی باحاله یه رم 8 گیگ هم انداختم روش خدایی حرف نداره
    کلا 650 می فروشم

  2. نیما می‌گوید

    99 دلار هم همچین کم نیست، 99X3500=346500 تازه کلی هزینه گمرک و سود فروشندگان عزیز رو اضافه کن، میشه یه چیزی بالا 500 تومن.

  3. میلاد می‌گوید

    همچین بد هم نیست..ظاهرا نسخه چینی‌اش رو کاغذ حداقل قویتره از خود آیپد مینی.. وایمیستیم بیاد مشتری شیم خخخخ

  4. فرزاد رضایی می‌گوید

    قراره چند سیم کارته بدن! همونایی که میرن گوشی های 4 یا 5 سیم کارته می خرن مطمئن باش اینو هم می خرن