آغاز پیش‌فروش «نکسوس 4» ال‌جی و درز قیمت و مشخصات کامل

حتماً می‌دانید که گوگل و ال‌جی قصد دارند در هشتم آبان ماه از آخرین تلفن همراه نکسوس پرده‌برداری کنند. این اسمارت‌فون قدرتمند که Nexus 4 نام گرفته اخیراً برای پیش‌فروش قرار داده شده و مشخصات کامل آن درز کرده است.

1

فارنت: اگر اخبار ماه اخیر را دنبال کرده باشید حتماً می‌دانید که گوگل و ال‌جی قصد دارند در هشتم آبان ماه از آخرین تلفن همراه نکسوس پرده‌برداری کنند. این اسمارت‌فون قدرتمند که Nexus 4 نام گرفته اخیراً برای پیش‌فروش قرار داده شده و مشخصات کامل آن درز کرده است.

طبق سایت Carphone Warehouse که گوشی را برای پیش‌فروش قرار داده نکسوس 4 دارای یک صفحه نمایش 4.7 اینچی LCD (احتمالاً از نوع Super IPS+) و با وضوح 1280 در 768 پیکسل می باشد و به این ترتیب اولین گوشی نکسوسی است که از ابتدا با صفحه‌نمایش AMOLED وارد بازار نخواهد شد. صفحه نمایش نکسوس 4 تراکم پیکسلی برابر با 320 پیکسل بر اینچ داشته و توسط پوششی از شیشه ضدخش Gorilla Glass 2 محافظت می‌شود.

سیستم عامل این در بعضی نقاط سایت 4.1.2 و در بعضی جاها 4.2 نوشته شده اما می‌دانیم که نامش Jelly Bean یا جیلی‌بیلی بوده و با این‌که هنوز امکانات جدید این سیستم‌عامل مشخص نیست اما قابلیت استفاده چندکاربره و افزایش امنیت و پایداری از ویژگی‌های احتمالی جدید خواهد بود.

پردازنده نکسوس 4 یک پردازنده بسیار قدرتمند Qualcomm Snapdragon S4 Pro چهارهسته‌ای با هسته‌های Krait کلاک شده روی 1.5 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno 320 است که پیش از این در اپتیموس جی ال‌جی نیز قدرت بالایش را ثابت کرده است. دوربین درنظر گرفته شده برای این مدل هشت مگاپیکسلی بوده و قابلیت فیلم‌برداری 1080p فول اچ‌دی را با سرعت 30 فریم بر ثانیه داراست. لازم به ذکر است که دو گیگابایت رم نیز برای مالتی‌تسکینگ بهتر در LG Nexus 4 قرار داده شده است.

متأسفانه به نظر می‌رسد نکسوس 4 در ابتدا تنها با هشت گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد و نبود اسلات کارت‌حافظه نیز باعث رنجش بیشتر کاربران خواهد شد؛ هر چند گفته می‌شود در ماه‌های آینده نسخه 16 گیگابایتی نیز عرضه خواهد شد. ابعاد نکسوس 4 ال‌جی 133.9 در 68.7 میلی‌متر بوده و قطر آن نیز 9.1 میلی‌متر ذکر شده است و از دیگر مشخصات آن می‌توان به GPS، وای‌فای و NFC نیز اشاره کرد.

Source: Carphone Warehouse – The Verge

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    جیلی بین نه جیلی بیلی!
    در پاراگراف اول.