معرفی آی‌پد نسل چهارم یا همان نسخه ارتقا یافته نیو آی‌پد اپل!

این محصول دقیقا همان طراحی نسل سوم آی‌پد را یدک می‌کشد با همان دوربین 5 مگاپیکسل و همان صفحه نمایش 9.7 اینچی رتینا. اما خب در بعضی موارد مانند تعویض کانکتور تغییراتی دیده می‌شود.

0

فارنت: دو سه روز پیش بود که ناگهان در جو شایعات مک‌بوک 13 اینچی و آی‌پد مینی 7.9 اینچی خبری منتشر شد مبنی بر اینکه آی‌پد 9.7 اینچی جدید و آپدیت شده اپل نیز معرفی خواهد شد و همینگونه نیز بود. این محصول دقیقا همان طراحی نسل سوم آی‌پد را یدک می‌کشد با همان دوربین 5 مگاپیکسل و همان صفحه نمایش 9.7 اینچی رتینا. اما خب در بعضی موارد مانند تعویض کانکتور تغییراتی دیده می‌شود.

کانکتور نسل چهارم آی‌پد از کانکتور 30 پین به کانکتورهای لایتنینگ که در آیفون 5 و آی‌پد‌مینی نیز مشاهده شدند تغییر پیدا کرده است و همچنین این تبلت از یک پردازنده قوی A6X بهره می‌برد که به ادعای خود اپل دو برابر پردازش گرافیکی بیشتر و سریعتری را اعمال می‌کند. با این آپگرید سخت‌افزاری آیپد نسل چهارم هنوز باطری با طول عمر 10 ساعت دارد.

همانطور که گفتیم این آی‌پد جدید چندان تغییری نسبت به آی‌پد نسل سوم نداشته و تنها مواردی کوچک تغییر پیدا کرده‌اند که می‌توان به تغییر کانکتور 30 پین به لایتنینگ اشاره کرد. طبق ادعای اپل این تغییر برای ایجاد فضای بیشتر برای اسپیکر و قابلیت‌هایی همچون شارژ دو طرفه کانکتور بوده است، بعضی مشتریان نیز به این طرح اعتراض کردند چون مجبور هستند تمامی لوازم جانبی خود را که از کانکتور 30 پین پشتیبانی می‌کرد را تعویض کنند!

این محصول دارای ارتقاء در دوربین جلو یا همان FaceTime خود بوده و حالا قابلیت ثبت تصاویر با کیفیت HD را نیز دارا می‌باشد.

می‌توانستیم انتظار داشته باشیم که چون این محصول تفاوت چندانی با نسل قبلی خود نداشته است بنابراین نباید تفاوت چندانی نیز در قیمت داشته باشد و همینگونه نیز بود، چون این محصول دقیقا با قیمت نیوآی‌پد یا همان آیپد نسل سوم عرضه می‌شود. اپل برای نسخه 16 گیگابایتی Wi-Fi این محصول قیمت 499 دلار را در نظر گرفته است و برای مدل 16 گیگابایتی شبکه LTE نیز قیمت 629 دلار را اعلام کرده است. شما می‌توانید آی‌پد جدید را از همین حالا پیش‌خرید کنید تا نسخه Wi-Fi این محصول در دوم نوامبر و نسخه سلولار آن چند هفته بعد به دست شما برسد.  این آی‌پد از شبکه LTE با پشتیبانی Sprint در آمریکا و EE در بریتانیا عرضه خواهد شد.

Source: TheVerge

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.