رونمایی از ال جی نکسوس 4 در مراسم 8 آبان گوگل

ممکن است از این خبر کمی تعجب کنید ولی شرکت ال جی به صورت رسمی زمان رونمایی نکسوس 4 ال جی را اعلام کرده است که از تلفن همراه نکسوس 4 به همراه گوگل در مراسم 29 اکتبر رونمایی خواهد کرد.

2

البته جزئیات این نقشه راه ال جی , زمان رونمایی نکسوس 4 ال جی از طریق آمیت گروجال مسئول برنامه ریزی محصولات ال جی منتشر شده است و گروجال در این مورد می‌گوید:

“گوگل از دستگاه نکسوس ال جی در 29 اکتبر رونمایی خواهد کرد و این دستگاه از اواخر ماه نوامبر در بازار هند به فروش خواهد رسید”.

با این حال مشخصات فنی این تلفن همراه که طبق شایعات نکسوس 4 نام گرفته است و البته تائید نیز نشده است به شرح ذیل خواهد بود:

نکسوس 4 دارای سیستم عامل اندروید 4.2 به همراه صفحه نمایش 4.7 اینچی با تفکیک پذیری 768 در 1280 پیکسل خواهد بود و در ضمن دارای پردازنده چهار هسته ای 1.5 گیگاهرتزی Qualcomm،2 گیگابایت رم،16 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 2100 آمپری خواهد بود و از لحاظ تدارکات بصری نیز دارای دوربین 1.3 مگاپیکسلی در جلو و 8 مگاپیکسلی در عقب خواهد بود.

با این خبر باید انتظار روز شلوغی را برای گوگل در مراسم 29 اکتبر داشته باشیم چون شایعات حکایت از معرفی تلفن نکسوس سونی،نسخه 32 گیگابایتی نکسوس 7 به همراه سیستم عامل اندروید 4.2 دارد.

Source: androidauthority

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. Mahdi می‌گوید

    همراه صفحه نمایش 4.7 اینچی با تفکیک پذیری 768 در 1280 پیکسل _ پردازنده چهار هسته ای 1.5 گیگاهرتزی Qualcomm،2 گیگابایت رم،16 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 2100 آمپری .قیمتش واقعا خوبه نسبت به این همه ویژگی خوب .ال جی تو این نمایشگاه میترکونه .

  2. Mahdi می‌گوید

    چه باتری قوی و خوبی رو این گوشی کار شده .یه روز رو کامل نگه میداره با این که کار کنیم باهاش .دوربین هم که دیگه نگم عالی کار شده.