بهار سال آینده منتظر نسخه اندروید و iOS آفیس مایکروسافت باشید

آفیس 2013 تا به امروز تنها مخصوص ویندوز بوده اما حالا یکی از اعضای مایکروسافت اعلام کرده است که مجموعه آفیس برای دو پلتفرم محبوب اندروید و iOS نیز عرضه خواهند شد!

0

فارنت: دیروز خبری منتشر شد که مطمئنا خیلی از دارندگان تبلت‌ها و اسمارت‌فون‌های اندروید و iOS را ذوق‌زده و خوشحال کرد. همانطور که می‌دانید مایکروسافت بعد از معرفی ویندوز 8 از آفیس 2013 رونمایی کرد، آفیسی که کاملا دارای محیطی لمس محور است و برای کار با تبلت‌ها و اسمارت‌فون‌ها فوق‌العاده مناسب است.

آفیس 2013 تا به امروز تنها مخصوص ویندوز بوده اما حالا یکی از اعضای مایکروسافت اعلام کرده است که مجموعه آفیس برای دو پلتفرم محبوب اندروید و iOS نیز عرضه خواهند شد!

به گزارش سایت دورج مدیر بخش محصولات مایکروسافت یعنی آقای Peter Bobek در گفتگو با یک وب‌سایت خبری اعلام کرده است که آفیس 2013 برای دو پلتفرم محبوب دنیای تبلت ها و اسمارت فون ها عرضه خواهد شد.

اگرچه بعد از انتشار این خبر فرانک شاو یکی دیگر از سخنگویان مایکروسافت اعلام کرد که مایکروسافت برنامه‌ای در این مورد ندارد اما اگر اهمیتی به این حرف ندهیم، جزئیات گزارش اول حاکی از ان است که آفیس برای بعضی از مشتریان امسال در ماه دسامبر عرضه می‌شود و برای باقی مشتریان نیز در فوریه سال آینده عرضه خواهد شد و بعد از آن است که باید منتظر عرضه اپلیکیشن اندروید و iOS آفیس باشیم که در بردارنده برنامه‌های Word ، Excel و PowerPoint است.

تکذیب مایکروسافت را از این جهت می‌توان نادیده گرفت چون مطمئنا مایکروسافت هم به اهمیت بازار کاربران اندروید و iOS‌ پی برده و مطمئنا با آفیس 2013 خودنمایی خواهد کرد.

Source: Gizmodo

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.