سفارش تولید 10 میلیون آی‌پد مینی به کارخانه‌های چینی از سوی اپل!

با وجود اینکه نمودارها هم از استراتژی اپل برای رونمایی از چنین دستگاهی خبر دارد اما گزارش‌ها حاکی از آن است که اپل ظاهرا چاره‌ای جز رونمایی از آی‌پد مینی ندارد چرا که سفارش تولید یک میلیون دستگاه از این محصول را به تامین‌کنندگان و تولیدکنندگان چینی خود داده است.

1

فارنت: این روزها حدس و گمان‌ها در خصوص رونمایی از آی‌پد مینی در آینده نزدیک از سوی شرکت اپل بالا گرفته و البته با وجود اینکه نمودارها هم از استراتژی اپل برای رونمایی از چنین دستگاهی خبر دارد اما گزارش‌ها حاکی از آن است که اپل ظاهرا چاره‌ای جز رونمایی از آی‌پد مینی ندارد چرا که سفارش تولید یک میلیون دستگاه از این محصول را به تامین‌کنندگان و تولیدکنندگان چینی خود داده است.

در این خصوص روزنامه امریکایی وال‌استریت‌ژورنال در گزارشی به نقل از یکی از همین تولیدکنندگان چینی اعلام کرده است که اپل سفارش تولید متناوب 10 میلیون دستگاه آی‌پد مینی برای تحویل در سه‌ماهه چهارم سال جاری میلادی را داده است! با وجودی که اکنون در انتهای هفته اول سه‌ماهه چهارم سال 2012 به سر می‌بریم یعنی اپل مطمئنا برای اغاز تحویل این دستگاه در این سه ماه برنامه‌ریزی کرده است.

برای مقایسه حجم براورد اپل در خصوص فروش این دستگاه باید یادآور شویم که بنابر اعلام همین تولیدکنندگان چینی به طور مثال شرکت آمازون در مدت مشابه سال گذشته و در سفارش‌گذاری تولید تبلت کیندل فایر تقریبا نیمی از این رقم را سفارش داده بود و ظاهرا اپل در تلاش است تا یک میلیون دستگاه آی‌پد مینی را در تعطیلات ابتدای سال 2013 میلادی روانه خانه‌ها کند.

وال‌استریت‌ژورنال به غیر از این امار و ارقام اطلاعات بیشتری دمنتشر نکرده اما با وجود گزارش‌های منتشر شده تا به امروز می‌توانیم اطمینان دهیم که شما شاهد رونمایی از یک تبلت با صفحه نمایش 7.85 اینچی خواهید بود که البته حدس و گمان‌های موجود آن را بدون فناوری صفحه نمایش رتینا و بیشتر شبیه به آی‌پد 2 دانسته‌اند. سوال مهمتر قیمت این تبلت است که همچنان نمی‌توان حدس درستی در مورد آن زد اما با وجود گزارش امروز می‌توان به راحتی پیش‌بینی کرد که اپل آی‌پد مینی را در چند روز اینده رونمایی خواهد کرد تا به اصلی‌ترین سوال باقیمانده نیز پاسخ دهد! امیدواریم اپل عطش دوستداران خود را که از مراسم رونمایی از آیفون 5 ناکام مانده‌اند در مراسم آی‌پد مینی فرو بنشاند!

Source: WSJ

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. nasim می‌گوید

    رنگ های مختلف و سایز های مختلف