گوشی نکسوس شرکت ال‌جی هم تا یک ماه آینده از راه می‌رسد!؟

نام این تلفن همراه همچنان نامعلوم است اما ظاهرا از لحاظ سخت‌افزاری شباهت‌های زیادی به تلفن همراه اپتیموس جی شرکت ال‌جی دارد که حتی برخی آن را نکسوس شرکت ال‌جی می‌دانستند اما خب طبیعتا و مطابق روال گذشته باید انتظار نامی ترکیبی را از این گوشی داشته باشیم و نام نکسوس اپتیموس و یا چنین ترکیبی قابل باورتر است.

0

فارنت: همانطور که قبلا هم از وجود برخی شواهد در این خصوص برای شما خبر داده بودیم ظاهرا شرکت ال‌جی هم وارد بازی نکسوس شرکت گوگل شده و اولین گوشی نکسوس و یا بهتر باشد بگوئیم اولین گوشی و محصول مشترک خود با شرکت گوگل را تا یک ماه آینده به بازار عرضه خواهد کرد.

بنابر گزارش وب‌سایت سی‌نت، نام این تلفن همراه همچنان نامعلوم است اما ظاهرا از لحاظ سخت‌افزاری شباهت‌های زیادی به تلفن همراه اپتیموس جی شرکت ال‌جی دارد که حتی برخی آن را نکسوس شرکت ال‌جی می‌دانستند اما خب طبیعتا و مطابق روال گذشته باید انتظار نامی ترکیبی را از این گوشی داشته باشیم و نام نکسوس اپتیموس و یا چنین ترکیبی قابل باورتر است.

در این میان گزارش‌های منتشر شده از مشخصات سخت‌افزاری این گوشی حاکی از وجود یک پردازنده چهار هسته‌ای اسنپ‌دراگون کوآلکام، 2 گیگابایت رم، صفحه نمایش 1280 در 768 با فناوری آی.پی.اس و یک دوربین 8 مگاپیکسلی است. ظاهرا باطری این گوشی نیز از نوع جدانشدنی و در کنار برخورداری از درگاه میکرواس.دی در دو مدل 8 و 16 گیگابایتی عرضه خواهد شد.

نکسوس اس و گلکسی نکسوس محصولات سامسونگ، نکسوس 7 از شرکت ایسوس و نکسوس وان نیز به عنوان اولین عضو خانواده نکسوس محصول شرکت اچ.تی.سی است و حالا ظاهرا در این خانواده جای نکسوس‌های ال‌جی و دیگر شرکت‌ها مانند سونی خالیست و ظاهرا باید منتظر اپتیموس نکسوس و اکسپریا نکسوس هم باشیم. تجربه که نشان می‌دهد معمولا نکسوس‌ها گوشی‌هایی باارزش هستند و امیدواریم این تجربه در مورد این دو شرکت نیز تکرار شود!

Source: Gizmodo

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.