گوگل پلی و 25 میلیارد بار دانلود محتوا!

گوگل پلی برترین مرجع دانلود اپلیکیشن ، بازی و محتوی برای سیستم عامل متن باز اندروید محسوب میشود. این فروشگاه که دسترسی به آن برای ما ایرانی ها مقدور نیست ، 25 میلیاردمین دانلود خود را امروز جشن گرفت

2

همه شما گوگل پلی را میشناسید ، بزرگ ترین مرجع اپلیکیشن ها ، کتاب ها ، فیلم و هزاران جور محتوی دیگر برای سیستم عامل اندروید. این روزها با همه گیر شدن این سیستم عامل فروشگاه گوگل نیز بازدید و دانلود فوق العاده بالایی را تجربه کرده است. همانطور که میدانید گوگل پلی دومین فروشگاه و اکوسیستم اپلیکیشن ها در جهان اسمارت فون ها است و چیزی حدود 675 هزار عنوان و محتوی در خود جای داده است. همانطور که اشاره کردم این فروشگاه مرجع سیستم عامل اندروید است و خودتان میتوانید تصور کنید که در روز چه مقدار اپلیکیشن دانلود میشود.

همانطور که در نمودار بالای مطلب میبینید با پیشرفت روزافزون سیستم عامل اندروید و اضافه شدن محتوی و ارزشمند تر شدن این محتوی دانلود از گوگل پلی نیز به صورت نجومی بالا رفته است.

در همین راستا امروز گوگل اعلام کرده که 25 میلیارد بار اپلیکیشن ها از این فروشگاه دانلود شده اند! این رقم فوق العاده بالا است. گوگل برای جشن گرفتن این مناسبت محصولات و محتوی خود را فقط با قیمت 25 سنت برای 5 روز به فروش میرساند.

اپلیکیشن ها و بازی ها ساخته استودیو ها و شرکت های معروفی همچون EA ، Gameloft ، Rovio ، Full Fat و اینگونه شرکت ها خواهند بود. در کنار این اپلیکیشن ها عناوینی همچون : (25 فیلمی که باید تماشا کرد) ، (25 کتاب توقیف شده) ، (25 آلبومی که جهان را تغییر داد) و (25 مجله پرفروش) نیز به فروش خواهند رسید.

امروز و فردا اپلیکیشن های تخفیف خورده به فروش خواهند رسید.

Source : Phonearena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. alireza می‌گوید

    WoooooooW!!!

  2. aaaaaa می‌گوید