قول سونی برای حمایت از PS3 حداقل تا 2015

با این که اخبار و گزارشات حاکی از رونمایی از کنسول PS4 در سال آینده میلادی و به بازار روانه شدن آن در سال 2015 حکایت دارد سونی همچنان قصد دارد تا سیاست کنسولPS2 را در موردPS3 نیز ادامه دهد.

1

فارنت:سونی به تمامی گیمرهای کنسول بازی PS3 خود قول داد حداقل تا یک چرخه 10 ساله و تا سال 2015 از کنسول بازی PS3 حمایت کند.

با این که اخبار و گزارشات حاکی از رونمایی از کنسول PS4 در سال آینده میلادی و به بازار روانه شدن آن در سال 2015 حکایت دارد سونی همچنان قصد دارد تا سیاست کنسولPS2  را در موردPS3  نیز ادامه دهد.

با این سیاست اگر کنسول PS4  هم به بازار روانه شود بازهم سونی به پشتیبانی از PS3  ادامه خواهد داد درست همان کاری که در حال حاضر برای  PS2 میکند و حتی پس از ارائه PS3  برای آن بازی تولید و روانه بازار میکند هر چند تعداد بازیها بسیار کمتر شده است.

جان کلر مدیربخش بازاریابی سخت افزاری سونی در این مورد میگوید:”بسیاری از عنوان های بزرگ در طول 2 و 3 سال آینده عرضه خواهند شد که یک لیست طولانی برای PS3 دارند و ما همچنان به حمایت از  PS3  ادامه خواهیم داد”.

این تصور که PS3 همچنان در نقشه های مدیران سونی جای دارد را میتوان از این نکته حدس زد که سونی در حال انتشار یک نسخه جدید از کنسول PS3 برای فصل تعطیلات کریسمس 2012 با عنوان سوپر اسلیم است و مشخص میشود که سونی به این زودی ها دست از پشتیبانی از PS3 برنخواهد داشت.

البته در پشت سر ایکس باکس نیز اخبار مختلفی به چشم میخورد زیرا یک شایعه حکایت از معرفی ایکس باکس 720 (شاید ایکس باکس 8)در سال 2013 و به بازار روانه شدن ان در اواخر همان سال دارد هر چند مدیران آمریکایی به اندازه مدیران سونی به پشتیبانی کاربران اهمیت نداده و در حال حاضر کمتر کسی خبر از ارائه بازی برای کنسول ایکس باکس اریجینال دارد.

Source:EuroGamer

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. امير می‌گوید

    خیلیلیلیلیلیلیلیلیلی خوب بود