درز مشخصات «اپتیموس وو 2»: فبلت جدید ال‌جی

شاید با فبلت Optimus Vu ال‌جی آشنا باشید؛ این فبلت که حدود یک‌ماه پیش برای رقابت با گلکسی نوت سامسونگ وارد بازار جهانی شد حالا با تغییراتی اندک و نام جدید Optimus Vu2 خود را برای رقابت با گلکسی نوت2 آماده می‌کند.

0

فارنت: شاید با فبلت Optimus Vu ال‌جی آشنا باشید؛ این فبلت که حدود یک‌ماه پیش برای رقابت با گلکسی نوت سامسونگ وارد بازار جهانی شد حالا با تغییراتی اندک و نام جدید Optimus Vu2 خود را برای رقابت با گلکسی نوت2 آماده می‌کند.

مشخصات درز کرده از این فبلت همان صفحه‌نمایش 5 اینچی با وضوح عجیب و غیررایج XGA 1024×768 پیکسل و از نوع AH-IPS را نشان می‌دهد که باعث شده ما آن را همچنان بدقواره بنامیم و دوربین هم همان 8 مگاپیکسلی BSI با فلش قدرتمند Power LED و فیلم‌برداری Full HD است. چیزی که در این میان تغییر کرده‌است نوع پردازنده این فبلت است؛ نسخه قبلی از پردازنده‌های سری سوم کوالکام MSM8660 و پردازنده گرافیکی Adreno 220 استفاده می‌کرد و حالا نسخه جدید از پردازنده دو هسته‌ای سری چهارم کوالکام MSM8960 با پردازنده گرافیکی Adreno 225 بهره می‌برد.

برای رقابت با گلکسی نوت 2 ال‌جی فبلت جدیدش را به دو گیگابایت رم مجهز خواهد کرد و باتری 2150 میلی‌آمپری نسبتاً قوی‌تر هم از دیگر آپگریدهای این مدل نسبت به مدل قبلی خواهد بود. اما سیستم‌عامل اپتیموس وو2 طبق مشخصات درز شده از ابتدا اندروید 4.0 بوده و خبری از اندروید 4.1 نیست؛ هرچند که به احتمال زیاد ال‌جی قول آپدیت آن را خواهد داد. از دیگر تغییرات این فبلت می‌توان به بلوتوث 4.0 و احتمالاً چندین قابلیت نرم‌افزاری جدید اشاره کرد.

Source: PocketNow

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.