آیا یکی از این تصاویر متعلق به نکسوس ال‌جی است؟

پس از نکسوس وان اچ‌تی‌سی دو نکسوس بعدی یعنی نکسوس‌اس و ‌گلکسی‌نکسوس به دلیل موفقیت‌های چشمگیر سری گلکسی با همکاری سامسونگ ساخته شد و حالا شایعات مبنی بر این است که این بار گوگل قصد دارد با ال‌جی در این زمینه همکاری کند. به تازگی دو سری تصویر منتسب به نکسوس ال‌جی منتشر شده است که به این شایعات دامن می‌زند.

0

فارنت: همان‌طور که می‌دانید اسمارت‌فون‌های نکسوس که با همکاری مستقیم گوگل ساخته می‌شوند سهم بزرگی در پیشرفت اندروید و معرفی آخرین فناوری نرم‌افزاری این شرکت دارند. پس از نکسوس وان اچ‌تی‌سی دو نکسوس بعدی یعنی نکسوس‌اس و ‌گلکسی‌نکسوس به دلیل موفقیت‌های چشمگیر گلکسی اس و گلکسی اس 2 با همکاری سامسونگ ساخته شد و حالا شایعات مبنی بر این است که این بار گوگل قصد دارد با ال‌جی در این زمینه همکاری کند. به تازگی دو سری تصویر منتسب به نکسوس ال‌جی منتشر شده است که به این شایعات دامن می‌زند.

سری اول تصاویر که در xda-developers درز شده است یک گوشی ال‌جی را در یک قاب نشان می‌دهد که طراحی اصلی آن را پنهان می‌کند. از صفحه About اندروید در این گوشی می‌توان نسخه 4.1.2 اندروید را مشاهده کرد که می‌توان آن را نسخه کمی ارتقا یافته اندروید 4.1.1 کنونی دانست.

اما سری دوم تصاویر که از Android and Me درز کرده است گوشی را در هیچ پوشش اضافه نمایش می‌دهد و نام رمز آن را E960 Mako نشان داده است. پشت گوشی صاف و بدون برآمدگی است اما هر چه به قسمت پایین‌تر نگاه کنید بافت الماس مانند آن بیشتر آشکار می‌شود. همچنین لوگوی گوگل به همراه ال‌جی نیز در پشت آن به چشم می‌خورد.

با نگاهی به جلوی دستگاه متوجه می‌شویم مشکی‌های قسمت پایین صفحه نمایش کمی به رنگ خاکستری نزدیک هستند و این بدین معناست که خبری از پنل‌های Super AMOLED سامسونگ مانند گلکسی نکسوس نیست و ال‌جی از آن در Super LCD استفاده کرده که کنتراست پایین‌تر اما دقت رنگ بالاتری دارد.

از مشخصات احتمالی دیگر ال‌جی نکسوس می‌توان به دوربین 8 مگاپیکسلی، پردازنده چهارهسته‌ای فوق پرسرعت Snapdragon S4 Pro با هسته‌های Krait و دو گیگابایت رم اشاره کرد.

Source: GSMArena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.