کیندل‌فایر اچ.دی 7 اینچی؛ برادر کوچک‌تر با دقت صفحه نمایش کمتر!

می‌توان گفت که این تبلت تمام امکانات نسخه 8.9 اینچی را دارد اما رزولوشن صفحه نمایش این تبلت به جای 1920 در 1200 به 1280 در 800 تغییر یافته که این مقدار نیز فوق‌العاده عالی و خوشنودکننده است.

0

فارنت: در پستی تبلت 8.9 اینچی Kindle Fire HD را معرفی کردیم که تبلتی فوق‌العاده قوی است، دیشب در طول کنفرانس آقای بیزوس همچنین برادر کوچک‌تر این تبلت 8.9 اینچی که Kindle Fire HD7 نام دارد نیز معرفی شد.

می‌توان گفت که این تبلت تمام امکانات نسخه 8.9 اینچی را دارد اما رزولوشن صفحه نمایش این تبلت به جای 1920 در 1200 به 1280 در 800 تغییر یافته که این مقدار نیز فوق‌العاده عالی و خوشنودکننده است.

این تبلت همچنین از کانکشن Wi-Fi دو آنتنه 5 گیگاهرتزی بهره می‌برد که فوق‌العاده سریع است، در کنار این کانکشن امکاناتی نظیر اسپیکرهای استریو، پردازنده قوی OMAP4470، درگاه HDMI و کانکشن بلوتوث نیز وجود دارد که می‌توان گفت دقیقا مانند برادر 8.9 اینچی‌اش است. این نسخه 7 اینچی یک وب‌کم برای چت ویدئویی نیز دارد و فضای این تبلت 16 گیگابایت است، باز هم دقیقا مانند نسخه 8.9 اینچی.

این تبلت با ضخامت 10.3 میلیمتر، عمر باتری 11 ساعت را دارد و به خاطر 1.9 اینچ کم داشتن از برادرش 100 دلار ارزان‌تر نیز هست، یعنی با قیمت 199 دلار که قیمت نسل اول کیندل فایر بود. این تبلت از حالا قابل پیش خرید است و در روز 14 سپتامبر به دست خریداران خواهد رسید. نسخه 32 گیگی نیز با قیمت 249 دلار به فروش می‌رسد. آمازون تصمیم گرفته تا با هر کدام این تبلت‌ها مزایایی را نیز به خریداران بدهد.

تنها تفاوت اساسی این تبلت با نسخه بهبود یافته نسل اول کیندل فایر این است که Kindle Fire HD7 دارای صفحه نمایش لمینیت شده IPS است. متاسفانه برای این دو 7 اینچی کوچک هیچ ارتباط سلولی همچون 4G در نظر گرفته نشده و برای بهره‌مندی از این ارتباطات باید نسخه 8.9 اینچی این تبلت ها را تهیه کنید.

Source: The Verge

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.