کیندل‌فایر جدید 7 اینچی؛ رم دو برابر، پردازنده سریعتر و قیمت ارزان‌تر!

ممکن است تصور کنید که با این بهبود قیمت تبلت نیز مقداری بالاتر می‌رود اما آمازون باز هم دکترین جدیدی ارائه داده و تمامی این امکانات را 40 دلار ارزان‌تر از نسل اول کیندل فایر عرضه می‌کند.

0

فارنت: در چندین پست محصولات جدید آمازون را معرفی کردیم از کتابخوان جدید کیندل گرفته تا تبلت 8.9 اینچی کیندل فایر اچ.دی، در کنار این محصولات نسخه بهبود یافته‌ای از Kindle Fire نسل اول نیز عرضه می‌شود، این تبلت را شب گذشته جف بیزوس مدیرعامل آمازون در طول کنفرانس خبری به همه خبرنگاران معرفی کرد.

این کیندل فایر از یک صفحه نمایش 7 اینچی بهره می‌برد ، پردازنده این تبلت 40 درصد سریع‌تر شده، رم تبلت دو برابر شده و عمر باتری تبلت نیز بیشتر از نسل اول کیندل فایر است.

ممکن است تصور کنید که با این بهبود قیمت تبلت نیز مقداری بالاتر می‌رود اما آمازون باز هم دکترین جدیدی ارائه داده و تمامی این امکانات را 40 دلار ارزان‌تر از نسل اول کیندل فایر عرضه می‌کند یعنی با قیمت 159 دلار که فوق‌العاده است، این تبلت از 14 سپتامبر به خریداران عرضه می‌شود.

در کنار این آپگرید و بهبود سخت‌افزاری، کیندل فایر جدید از چندین امکان نرم‌افزاری همچون قابلیت X-Ray فیلم‌ها و کتاب‌ها برخوردار شده است. همچنین امکانی با نام مطالعه شناور نیز به آن اضافه شده و در کنار این‌ها قابلیت Whispersync نیز در این تبلت موجود است.

Source: The Verge

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.