موتورولا Droid RAZR M رونمایی شد؛ میان‌رده جمع‌ و جور اما قدرتمند

اگر به دنبال یک گوشی جمع و جور هستید که امکانات و سرعت یک گوشی پرچم‌دار را داشته باشد موتورولا دیشب در کنفرانسش گزینه مناسب را برایتان معرفی کرد: موتورولا DROID RAZR M.

0

گوشی موتورولا Droid RAZR M که در اپراتورهای آمریکایی با نام DROID RAZR M و در بازار بین‌المللی با نام RAZR M عرضه خواهد شد چیز زیادی از پرچم‌دار این شرکت RAZR HD کم ندارد.

با اینکه RAZR M دارای صفحه نمایش 4.3 اینچی است اما به گفته موتورولا ابعاد آن با بعضی گوشی‌های با صفحه نمایش 3.5 اینچی برابری می کند چرا که اکثر فضای جلوی گوشی را صفحه نمایش تشکیل داده است. صفحه نمایش این گوشی موتورولا از نوع Super AMOLED بوده و دارای وضوح qHD 960×540 می باشد که از این نظر بسیار شبیه به پرچم‌دار قبلی یعنی DROID RAZR است.

از نظر پردازنده درست مانند RAZR HD با پردازنده سریع دوهسته ای Qualcomm Snapdragon S4 با هسته های Krait یک و نیم گیگاهرتزی و پردازنده گرافیکی Adreno 225 مواجهیم که انتظار داریم با مشخصات شبیه به One S سرعت بسیار بالایی را مانند گوشی اچ‌تی‌سی شاهد باشیم.

سیستم عامل گوشی موتورولا Droid RAZR M هنگام عرضه اندروید 4.0 است که البته موتورولا که یک شرکت گوگلی محسوب می شود قول آپدیت سریع این گوشی را به علاقمندان داده است. با دوربین 8 مگاپیکسلی با توانایی فیلم‌برداری فول اچ‌دی و باتری 2000 میلی‌آمپری چیز زیادی را با انتخاب Razr M به جای RAZR HD از دست نخواهید داد.

حافظه داخلی این مدل 4.5 گیگابایت است اما با اسلات کارت حافظه می توانید تا 32 گیگابایت بیشتر را نیز در اختیار داشته باشید. از دیگر مشخصات این مدل می توان به قطر 8.3 میلی‌متری، یک گیگابایت رم، بلوتوث 4 و وزن 126 گرمی اشاره کرد.

Source: GSMArena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.