عرضه نسخه 3G «نکسوس 7» گوگل تا چند هفته دیگر!

بر اساس جدیدترین اخبار گوگل در حال کار بر روی نسخه جدیدی از این تبلت است که Nexus 7 3G نام گرفته است که خوب بالطبع مشخص است که دارای اتصال اینترنت پرسرعت 3G نیز است.

0

فارنت: گوگل اولین تبلت اندرویدی خود را در ماه ژوئن معرفی کرد که با نام گوگل نکسوس 7 توسط ایسوس ساخته شده بود و البته در ابتدای عرضه خود نیز با استقبال فراوانی روبرو شده است.

حالا بر اساس جدیدترین اخبار گوگل در حال کار بر روی نسخه جدیدی از این تبلت است که Nexus 7 3G نام گرفته است که خوب بالطبع مشخص است که دارای اتصال اینترنت پرسرعت 3G نیز است و البته تنها تفاوت در همین اتصال 3 جی با مدل وای‌فای است.

گوگل هنوز هیچگونه تاریخی برای عرضه این تبلت اعلام نکرده اما اگر این گزارشات درست باشد گوگل این دستگاه را تا 6 هفته آینده عرضه خواهد کرد.

خیلی جالب خواهد بود که قیمت‌گذاری گوگل را برای نسخه تری‌جی نیز مشاهده کنیم چون با عرضه قریب‌الوقوع کیندل فایر 2 و آی‌پد مینی، گوگل مجبور به پایین نگاه داشتن قیمت تبلت خود برای مبارزه با این دو رقیب سرسخت است.

Source:The Verge

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.