اعلام قیمت «اکسپریا تبلت اس» سونی و زمان عرضه دو اکسپریا جدید!

در این چند سال یکی از ابتکارات استراتژیک و البته بزرگ سونی در بخش موبایل را افزایش مدت زمان مابین رونمایی تا عرضه گوشی برای افزایش بازدهی بازار در خصوص آن محصول عنوان می‌شد و این موضوع که به یک نقطه ضعف برای این شرکت تبدیل شده در سال‌های اخیر باعث شده بود تا فاصله زیادی مابین رونمایی تا عرضه نهایی آن بیفتد.

1

فارنت: سونی هفته گذشته و در کنفرانس خبری خود در نمایشگاه آیفا 2012 برلین از سه مدل تلفن همراه و یک مدل تبلت رونمایی کرد. با وجود استراتژی همیشگی سونی در عرضه محصولات خود در بخش موبایل، انتظار نمی‌رفت که این محصولات به‌زودی به بازار عرضه شوند اما گویا این بار داستان طور دیگریست و آن‌طور که در گزارش‌ها آمده علاوه بر اعلام قیمت تبلت جدید سونی، این شرکت قصد دارد دو مدل از تلفن‌های معرفی شده در برلین را تا چند روز دیگر عرضه کند.

بنابر این گزارش‌ها سونی برای اکسپریا تبلت اس دو قیمت 329 یورویی برای مدل وای فای و 429 یورویی برای مدل مجهز به شبکه تری جی در نظر گرفته است و اعلام کرده که دو مدل تلفن همراه هوشمند اکسپریا تی و اکسپریا جی را از روز چهارشنبه در بریتانیا عرضه خواهد کرد اما هنوز زمان عرضه اکسپریا تبلت اس مشخص و اعلام نشده است.

در این چند سال یکی از ابتکارات استراتژیک و البته بزرگ سونی در بخش موبایل را افزایش مدت زمان مابین رونمایی تا عرضه گوشی برای افزایش بازدهی بازار در خصوص آن محصول عنوان می‌شد و این موضوع که به یک نقطه ضعف برای این شرکت تبدیل شده در سال‌های اخیر باعث شده بود تا فاصله زیادی مابین رونمایی تا عرضه نهایی آن بیفتد. اما گویا سونی در فکر ترمیم این نقطه ضعف و اصلاح آن است، اولین قدم را در بازار انگلستان برداشته و اعلام کرده است که تا چند روز دیگر یعنی از روز چهارشنبه فروش تلفن‌های همراه هوشمند اکسپریا تی و اکسپریا جی را که هفته گذشته در برلین رونمایی شدند، آغاز خواهد کرد.

با این وجود هنوز قیمت این تلفن‌های همراه هوشمند به صورت معما باقی مانده است و عرضه کننده محلی این دو مدل تلفن همراه نیز از اعلام قیمت آن تا پیش از عرضه رسمی خبر داده و البته خبر دیگر از بازار بریتانیا این است که اکسپریا وی در این بازار عرضه نخواهد شد.

Source: Engadget

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Ammin می‌گوید

    کلا سونی تونسته از زمان جدایی از اریکسون خیلی بهتر بشه و تقریبا تمام نقاط ضعف خودش رو برطرف کرده جدا شدن از اریکسون به نظرم خیلی به نفع سونی بوده البته اینم بگم سونی رو یک سال دیگه باید دید چون مطمئنم با این سرعتی که سونی داره پیش میره تا یک سال دیگه هیچ شرکتی به گردشم نمیرسه…