رونمایی از Dell XPS Duo 12: این یک تبلت است یا یک اولترابوک؟

در واقع با یک صفحه نمایش لمسی زیبا و ظریف روبرو هستیم که بر پایه یک لولای ظریف با اتصال به یک صفحه کلید در کنار هم نقش یک اولترابوک برای برخورداری از ویندوز 8 را به خوبی ایفا می‌کنند.

0

فارنت: این یک اولترابوک است؟ این یک تبلت است؟ برای پاسخ دادن به این سوال ابتدا کافیست بدانیم که با یک سوپرکامپیوتر روبرو نیستیم  و در عین حال بدانیم که Dell XPS Duo 12  دقیقا هم تبلت است و هم اولترابوک و بسته به موقعیتی که در آن قرار خواهید گرفت می‌تواند نقش هر کدام از دو حالت را به خوبی ایفا کند.

در واقع با یک صفحه نمایش لمسی زیبا و ظریف روبرو هستیم که بر پایه یک لولای ظریف با اتصال به یک صفحه کلید در کنار هم نقش یک اولترابوک برای برخورداری از ویندوز 8 را به خوبی ایفا می‌کنند. این صفحه نمایش که بهتنهایی نقش یک تبلت را ایفا می‌کند در واقع با همان قدرت اولترابوک به تنهایی از پس تمام کارها بر می‌اید و قرار گرفتن آن بر روی لولا و ایفای نقش مکمل اولترابوک فقط برای انجام کارهای جدی‌تر به جای انجام کارها در هنگام حرکت است!

طراحی لولامحور این اولترابوک بسیار زیبا انجام شده و البته بد نیست بدانید که صفحه نمایش فول اچ.دی این اولترابوک یا همان جناب تبلت!قادر به ارائه تصاویری با 97 درصد پیکسل بیشتر نسبت به صفحه نمایش مرسوم اچ.دی است.

این اولترابوک که با جنسی از آلومینیوم و فیبر کربن در بدنه در کنار محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس به خوبی توانسته از عهده پائین نگه داشتن وزن خود بربیاید همزمان با عرضه انبوه ویندوز 8 در انتهای ماه اکتبر به بازار عرضه خواهد شد و البته هنوز قیمتی برای آن تعیین نشده است تا ببینیم یک اولترابوک/ تبلت لولامحور آیا می‌تواند موفق باشد!؟

Source: Ubergizmo

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.